FANDOM

LEGENDS

A lázadás hajnala a "harmadik, befejező kötete a fiatal Han Solo mindeddig ismeretlen kalandjait bemutató könyvtrilógiának.

Kiadói összefoglaló

A Csillagok Háborúja előtti időben játszódva a szemünk előtt tárul fel annak a fiatalembernek kalandokban bővelkedő élete, akiből egykor a galaxis leghíresebb tolvaja, csempésze és csirkefogója lesz.

„A Millenium Falcon a leggyorsabb ócskavas a galaxisban” Miután Han Solo elnyeri egy szabakk-parti során, ő és Chewbakka a csempészek fejedelmévé válnak. Ők a leggyorsabbak, a legrafináltabbak. A birodalom fenyegetése azonban egyre nő, és Han jól tudja, a szerencséje nem tarthat ki mindörökké. Mégis, amikor egy régi barátnője, aki most egy földalatti lázadócsapat vezetője, részesedést kínál neki egy mesés zsákmányból, nem tud ellenállni. A terv egyszerű, az ellenállás csekélynek, a nyereség hatalmasnak ígérkezik, Han és a barátai pedig egyenlően osztoznának a zsákmányon a Lázadókkal. Han szerencsétlenségére Ylesia bolygója közel sem bizonyul olyan könnyű falatnak, a Lázadóknak saját elképzeléseik vannak, és ráadásul az egykori cimborák a fénynél is gyorsabban tudnak az ember ellenségévé válni.

Megjelenések

Csoportok szerint
Karakterek Lények Droid modellek Események Helyek
Szervezetek és Címek Érző fajok Járművek Fegyverek és technológiák Egyéb

Karakterek

Lények

Droidok

Események

Helyszínek

Szervezetek és tisztségek

Értelmes fajok

Járművek

Fegyverek és technológia

Egyéb