Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

A mandalóriai 1. évad 3. fejezet - A bűn, a Mandalória című sorozat 3. része. A Disney+-on 2019. november 22-én mutatták be. Az epizód rendezője Deborah Chow, az írója Jon Favreau.

Tartalom

Miután, hogy Mando megtalálta a gyermeket, visszatér a Nevarrora, hogy a gyermeket átadja a megbízójához. De amikor átadja már kezdi sajnálni a gyermeket és megkérdezi, hogy mi lesz vele, de nem mondja el. Odaadja a jutalmat amit a Fejvadász Céhnek ad oda.

Elmondja, az Arvala 7 küldetés során megsérült a páncélja és hogy új Beskar Páncélra lenne szüksége. A céh vezetője készít neki, de az egyik fejvadászba beleköt és némi dulakodás keletkezik köztük. Nem értenek azzal, hogy abban a fészekben kell élniük.

A Nevarro kantinában Karga fosztogat egy Saucer Head nevű fejvadászat , aki feltehetõen kudarcot vallott küldetéséért, és azt mondja neki, hogy távozzon. Röviddel később a mandalóriai belép a kantinába, amely elnémítja védőszentjeit, amikor mindenki rá néz. Karga köszönti és azt mondja a mandalóriusnak, hogy mindenki utálja őt, mert legenda.

A mandalóriai a következő állását kéri. Ez meglepte Karga-t, aki azt sugallja, hogy a mandalóriai hagyjon egy kis időt a szórakozásra, és felajánlja, hogy vigye a Twi'lek Gyógyfürdőbe. A Mandalorian azonban ragaszkodik a következő munkájához. Karga eleget tesz kérésének, mivel a mandalóri vadászok "szeretnek foglalkozni". Azt mondja nekik, hogy a célok mind távol vannak, és azt mondja neki, hogy választhat, mivel megszerezte a választását. A mandaloriai választja egy távoli munkát, amiről kiderül, hogy egy azonosítatlan mon calamari nemes fia, aki kimarad az óvadékot. Karga megjegyzi, hogy a mandalóriai a Karnac óceáni homokdűnéhez vezet.

Mielőtt távoznának, a mandalóriai megkérdezi, mit fognak tenni a Gyermekkel. Karga szerint nem kérdezte, mert ez ellentétes a Céh kódexével. A mandalóriai elmondja neki, hogy a férfiak a Birodalom számára dolgoztak, és megkérdezi, mit csinálnak Nevarróban. Karga azt mondja, hogy a Birodalom megszűnt, és minden maradt zsoldos és hadvezér; ha ez zavarja őt, Karga azt mondja a mandalóriának, hogy menjen vissza a Core Világokba, és jelentse az ügyet az Új Köztársaságnak . A mandalóriai azonban megvonja a vállát, mondván, hogy ez egy "vicc". Karga azt mondja a mandalóriainak, hogy élvezze jutalmát, és vásároljon egy fűszeres camtonót. Arra számít, hogy mindent elfelejtett volna, amikor kijött a hipertérből.

Visszamegy a hajójához, hogy elhagyja Nevarrot, de ekkor a gyermek jár az eszébe és végül megsajnálja és visszamegy, hogy kiszabadítja. Itt a doktortól elviszi és megküzd a zsoldos rohamosztagosokkal. Az utcára kiérve a többi ember elkezdi követni és Kargat arra kéri, hogy adja vissza a gyermeket különben megöli. De jönnek a többi mandalóriaiak, akik feltartóztatják és Mandónak sikerül elszöknie.

Karakterek

  • A mandalóriai (Mando)
  • Kargat
  • Paz Vizla
  • A gyermek
  • Azonosítatlan mon calami személy

Helyszín

Nevarro

Egyéb nyelvek
Advertisement