FANDOM

Affa egy erősen gépiesített bolygó volt a Belső Peremen, a Coral szektorban.[1]

Történelem

A Galaktikus Köztársaság fedezte fel a Nagy Nyilvántartás idején Affát, mely a Shipwright nyomvonal mentén helyezkedett el. Az új Sith háborúk idején találtak rá, és a Köztársasághoz csatlakozott, miután legyőzték A Sötétség Testvérisége sith csoportosulást.[1]

Affa adott otthont a Cyber Galactica gyárnak, ami számos olyan alkatrészt készített, melyet felhasználtak a C-3PO nevű protokoll droidhoz, egy századdal a tatooine-i aktivációja előtt. A klónok háborúja idején lojális maradt a Köztársasághoz, majd YE 19-ben felajánlotta hűségét a felemelkedő Galaktikus Birodalomnak. A háborúktól semleges maradt a következő évtizedekben egészen addig, míg a bolygót yuuzhan vongok meg nem hódították és a háborúba nem sodorták. A következő évszázadban, míg fel nem szabadult, keveset lehetett hallani az Affáról, aztán csatlakoztak Darth Krayt Galaktikus Birodalmához YU 137-ben.[1]

A színfalak mögött

Affa George Lucas által lett megemlítve először 1977-ben, amikor C-3PO háttértörténetét dolgozta ki. Ez volt az a hely, ahol a droid készült YE 112-ben. A "harmadik szektorhoz" tartozott Affa a Galaktikus Birodalomban, ami a Kívülálló Régió (Külső Peremvidék).[2]

Megjelenés

Források

Hivatkozások és Referenciák