Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

Az Ajan Kloss egy dzsungel borította hold az Ajas nevű gázóriás körül. Habár az Ajan Kloss hold volt, de volt neki még két saját holdja is. Mielőtt a Galaktikus Polgárháború kitört volna, alderaaniak felfedezték a holdat és elkezdték feltérképezni a holdat. YU 35-ben pedig az Ellenállás otthona volt.

Leírása

Az Ajan Klosst leginkább dzsungelek borítják, ami számos élőlénynek ad otthont. Emellett nedves éghajlattal rendelkezik. A csapadékok akár hónapokig is tarthatnak. A légköre minden élőlény számára lélegezhető volt.

Történelem

Valamikor a Galaktikus Polgárháború kitörése előtt alderaani cserkészek fedezték fel a holdat és a rendszert elkezdték feltérképezni. Hogy a Birodalmi Erők ne vegyék észere őket, ezért a fegyvereket elrejtették. Ezután egy lázadó bázist hoztak létre a holdon. Egy évvel az Endori csata után Luke Skywalker az Ajan Klosson képezte tovább Leia Organat.

YU 35-ben a hold az Ellenállás bázisa lett, ahonnan elindultak az Exegoli csatában. A Végső Rendet letudták győzni és az Ajan Klosson ünnepeltek az Ellenállók.

Megjelenések

Csillagok háborúja IX: Skywalker kora

Egyéb nyelvek
Advertisement