FANDOM

K Á N O N
L E G E N D Á K
LEGENDS

Az Alsakan egy ekumenopolisz volt az Alsakan rendszerben a Magban a Perlemian Kereskedelmi Úton.

Történelem

Az Alsakan valaha egy killik kolónia volt YE 30000 előtt, amikor az Ismeretlen Területekre vitték őket valószínűleg a celestialok. Legalább egy alsakai killik a sötét oldal használó lett és a Sarafurra menekült.

YE 26000-ben az Alsakant emberek kolonizálták a Coruscantról a Kuat Explorer telepes hajóval. A bolygó több királyságra oszlott, míg Archais királya egyesítette a bolygót a Tíz völgy csatája során. Az Alsakan a Galaktikus Köztársaság egyik mag alapítója volt YE 25053-ban.

YE 17000-től YE 3017-ig az Alsakan le akarta rázni a Coruscant befolyását tizenhét alkalommal kirobbantva az Alsakan konfliktust a két bolygó között a Kiterjesztési Régióban. Az utolsó során mutatta be a Köztársasági Flotta az Invincible-osztályú dreadnaughtot.

YE 1000-ben kifaragták az Alsakan Tessentet a Tíz völgy csatájának emlékére. A helyi sötét jedi, Jilst Bindalin ellopta a Tessentet és a killik sötét oldal használó sírjához vitte a Sarafurra, akiről azt hitte, hogy egy sith nagyúr. YE 22-ben megtartották az anyák egyesült menetét a Baby Ludy botrány után az Alsakanon, és a Menekültek Megsegítéséért Mozgalom támogatója volt. Az Alsakan a Galaktikus Köztársasághoz maradt hű a klónok háborúja idején és egy csata zajlott a Köztársaság Victory Flottája és a Konföderáció Bulwark Flottája között.

A Galaktikus Birodalom tagjaként az Alsakan az egyik első birodalmi világ volt, ami megadta magát Ackbar Új Köztársasági flottájának. YU 23-ban megtalálták az Alsakan Tessentet a Moddell szektorban. Ahogy egyre több világ esett el a yuuzhan vong háború során, az Alsakan is hasonló sorsra jutott. Ugyanakkor mielőtt a behatolók meg tudták volna nyerni a háborút a Köztársaság kiűzte őket a Magból és az Alsakanról.

YU 137-ben az Alsakan Darth Krayt Birodalmának része volt.

Megjelenések