FANDOM

LEGENDS

Az Anchoron egy bolygó a Mayagil szektorban, az Anchoron rendszerben. A lakói főleg a műfaj tisztességéről és udvariasságukról voltak ismertek.

Történelem

YE 2-ben az egykori szentáro Garm Bel Iblis a tervek szerint egy előadást szervezet a Treitamma Politikai Központban, nem az Alderaan megsemmisítése előtt.

Armand Isard, a birodalmi hírszerzés igazgatója, remélve, hogy megszabadul a Birodalomtól a zavaró politikustól, felrobbantotta az épületet. Amíg Bel Iblis megérkezett az ütemtervbe, a szenátor elhagyta az épületet a tervezett beszéd előtt, hogy találkozzon Aach- tal , aki értesítette őt a Halálcsillag információiról, amelyet a lázadó ügynökök hoztak Darkknellbe. Megbeszéléseik során a központ felrobbant, megölve Garm feleségét, Arrianya-t és két gyermekét. Családjának gyilkossága miatt a Lázadó Szövetségéhez csatlakozott. Mivel Garmot széles körben feltételezték, hogy halott, ez lehetővé tette, hogy névtelenül lázadó ügynökként tevékenykedjen. Anchorontól Bel Iblis Darkknellbe utazott, hogy a lázadó ügynököktől megszerezze a Halálcsillag terveit.

Megjelenések

Star Wars: Rebellion

Sötét erők ébredése (Először tűnik fel)

Az utolsó parancs