FANDOM

LEGENDS

Atton Rand, egy alderaani pilóta volt, a Régi Köztársaság idején. Egy elveszett jedi volt, aki később Meetra Surik, jedi száműzöttnek segített. Amikor belépett a Köztársaság hadseregébe, szolgált a Mandalóri Háború alatt Revan hadseregében. Revan szolgálatában egy ideig sith lovagként tevékenykedett. Amikor egy női jedi fogoly kiderítette, hogy Atton erő-érzékeny, titokban elrejtette őt a Nar Shaadaan.

Később munkát talált a Peragusi Bányász Üzemben. Néhány nappal azután, hogy a legénység egy űrhajót hozott két nővel és néhány droiddal a fedélzeten, az állomást szabotálták. Minden szerves anyagot gyilkos droidok öltek meg, Randot pedig biztonsági rés miatt börtönbe vették, a hajó leendő tulajdonosa, Meetra Surik , más néven Jedi száműzött (jedi exile) és egy öreg nő, Kreia nevű egyetlen kivételt.

Amikor Meetra Surik kiszabadította Attont, együtt elhagyták a Peragust, és együtt parancsoltak az Ebon Hawk-on. Együtt elmenekülte a Telos IV világába, amin körül kering a Citadell Állomás a Sithek régi támadása miatt.
Egyéb nyelvek