FANDOM

AusarAuset
Ausar Auset
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kintan

Elhunyt

YE 19, Saleucami

Fizikai jellemzők
Faj

Kajain'sa'nikto

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Bőrszín

Narancs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Ausar Auset egy hím kajain'sa'nikto jedi mester volt, aki a Jedi Rend jedi mestere és a Galaktikus Köztársaság jedi tábornokja volt a klónok háborúja idején.

Életrajz

Ausar Ausetet Erő-érzékeny kajain'sa'niktoként a jedik fedezték fel fiatal korában, ami miatt elsősorban jedinek és másodsorban niktonak tekintette magát. Az Erő útját tanulva és a saját faját kultúrájából merítve építette meg Auset a kék-pengéjű fénykardját, mielőtt a lovagi próbán átment volna, amely a jedi lovagi rangba emelte. Valamikor a tanulmányai során ismertséget kötött a híres jedi hőssel, Sharad Hett-tel, és ketten mélyen tisztelték egymást.

A jedi mester rangjára emelkedve Auset a coruscanti Jedi Templomnak jelentett a klónok háborúja idején, amely egy halálos konfliktus volt a Galaktikus Köztársaság és a Független Rendszerek Konföderációja között. Auset mester a Köztársaság Nagy Hadserege tábornoka lett és klónkatona csapatokat vezetett a Szeparatista Droidhadsereg ellen. A háború végeztének közeledtével Auset mester egyike volt a sok mesternek, akik a Saleucami ostroma során a frontvonalban harcoltak. Auset mester arra kényszerült, hogy a morgukai Árnysereg ellen harcoljon, amely nikto klón harcosokból állt, bár jedi kiképzése felkészítette arra, hogy hideg fejjel gondolkodjon. A csata során szoros bajtársi viszonyt alakított ki A'Sharad Hett-tel és a csatában maradt, miközben Oppo Rancisis jedi mester harci meditációba merült. A csata során Auset mestert az ellenséges tűz robbanása kapta el, amely azonnal elpusztította, míg a bajtársai reménytelenül nézték.

Örökség

Miközben nem volt idő Auset testének eltemetésére, a robbanás, amely kioltotta a nikto jedi életét megnyította a földalatti folyosókat, amelyek hozzájárultak a Köztársaság győzelméhez a szeparatisták fölött. A csata szünetében Rancisis mester búcsúztatása során a megmaradt jedik elmondták az elesettek neveit, akiket nem sikerült megfelelően eltemetni. Durnar, Xeltek, T'Bolton jedik neve melett Auset mester nevét is elmormolták a thisspiasi mester teteme felett.

Megjelések