FANDOM

LEGENDS

Az éden pokla az A. C. Crispin által írt Han Solo-trilógia első kötete. Han Solo életét meséli el menekülésétől a Trader's Luckról a Birodalmi Akadémiára történő belépéséig néhány visszapillantással a gyerekkorába.

Kiadói összefoglaló

A Csillagok háborúja előtt, mielőtt kezdetét veszi az a titáni küzdelem, mely kiszabadítja a galaxist a Birodalom acélos szorításából, játszódik Han Solo eddig még ismeretlen története. Az izgalmas új trilógia első kötetében a jövendőbeli hírhedt zsivány, csempész és tolvaj az életéért küzd egy olyan világon, ahol a legfőbb árucikk a rabszolgaság.

Egy gyermek, akinek nincs múltja, egy koréliai utcagyerek, akit a szülei magára hagytak, épp az aznapi betevőjét igyekezett előteremteni, amikor a kegyetlen Garris Shrike elragadta, és magával vitte az űrnomádok bandájába. Most, évek múltán, Shrike szadista zsarnoksága alatt nyögve, a kalandokról és dicsőségről álmodozó Han kiverekszi magának a szabadságot. Célja, hogy birodalmi pilóta legyen. Ám ehhez repülési gyakorlatot kell szereznie, és ennek érdekében munkát vállal az Ylesia bolygón – a vallási fanatizmus, a tiltott drogok és a csábító érzékiség világán… ahol az álmok szétpukkannak, és menekülni lehetetlen.

Megjelenések

Csoportok szerint
Karakterek Lények Droid modellek Események Helyek
Szervezetek és Címek Érző fajok Járművek Fegyverek és technológiák Egyéb

Karakterek

Lények

Droidok

Események

Helyszínek

Szervezetek és tisztségek

Értelmes fajok

Járművek

Fegyverek és technológia

Egyéb