FANDOM

      HanCsubi javít „Energiaszabályozót... most! Ez nem az. Hozd a hidrokulcsokat!”
Bastilaphotoshoot2
Bastila Shan
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Talravin

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hajszín

Barna

Szemszín

Szürke

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás
Mester(ek)

Darth Malak (ideiglenes Sith mester)

„Az Erő velem harcol!”
―Bastila Shan[forrás]

Bastila Shan egy ember , aki Jedi Lovagként szolgált a Jedi Polgárháború alatt. A Talravin bolygón született Helena Shan és egy kincsvadász gyermekeként, anyja adta át a Jedi Rendnek, mert nem találta alkalmasnak az utazásokkal és erőfeszítésekkel teli életmódjukat a fiatal Shan számára. Shanról kiderült, hogy különleges ajándékkal rendelkezik, egy Erő képességgel, a Csatameditációval; ami növeli szövetségesei szellemét és demoralizálja az ellenségeit. Shan a Jedi Tanács oldalán állt, mikor Revan és Malak Jedi Lovagok fellázadtak, és csatlakoztak a Galactikus Köztársasághoz a Mandalóriai Új-Keresztesek ellen vívott háborúban.

Fénykard

Bastila Shan aranyszín markolatú sárga lézerbotot használt.

Történet

Bastila figyelemre méltó volt az ifjú Jedi Lovagok között, ezért a Tanács megbízta azzal, hogy egy kis különítmény élén behatoljon a Revan hajójába, és megölje a sith mestert. Malak, látva, hogy mestere és ellenségei mind egy hajón küzdenek tűz alá vette a hidat megölve ezzel mindenkit aki a fedélzeten tartózkodott. Bastila túlélte. A Csatameditáció segítségével azonban (SPOILER ALERT-KOTOR) megmenti Revan-t, akit magával visz hajójára, ahol elhiteti az amnéziában szenvedő sith-tel, hogy a testőrségének tagja. A Csatameditáció során furcsa kötelék alakul ki közte és a nagyúr között.

Nem sokkal később egy űrcsatában menekülő kabinban kényszerül elhagyni a hajóját, ami Taris alvilágában csapódik be, ahol fogjul is ejtik.