FANDOM

Swtor 2014-10-21 18-07-50-20
Colicoid
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Átlagos magasság:

1,3 méter

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Colla IV

Nyelv(ek):

colicoid

Ismert személyek:

A colicoid értelmes, rovarszerű faj volt a Colla IV bolygóról. Hűsevők, gyakran kannibálok voltak. Hogy megvédjék magukat, képesek voltak összegömbölyödni, ami a droidekak jellemzője is volt, akiket a maguk alakjára formálták. Amikor a Kereskedelmi Szövetség megvette az első droidekakat, ötven hajórakomány egzotikus húst veszítettek. A colicoidok erősen utálták a jediket, ami csak erősödött a nabooi invázió után.

A colicoidok gyakran állították meg az átutazókat, akik áthaladtak a rendszerükön, és megették őket. A nabooi csata után a colicoidok átvették a Kessel bányászati műveleteit, hogy a kreditek áramlását biztosítsák. Át akarták venni a a Nar Shaddaa fűszer-feldolgozási jogait, de a rabszolgatartó Kraynnal kellett megegyezniük. Amikor kitört a klónok háborúja, a colicoidok a szeparatistákhoz csatlakoztak, és több droidtípussal gazdagították őket, köztük a háromszárnyú droidvadásszal és a Colicoid pusztító droiddal. A colicoidok voltak más társaságok mellett a Colicoid Creation Nest megalapítói.

A colicoidok egyetlen ismert ragadozója a hueche volt, amitől annyira féltek, hogy a látványától a colicoidok reflexszerűen labdává alakultak, és elgurultak. Ez a félelem annyira beépített ösztön volt, hogy akkor is megmaradt, amikor a huechek majdnem teljesen kihaltak és a hueche holografikus megjelenése hasonlót váltott ki egy colicoidból.

Megjelenések