FANDOM

Star Wars- Skywalker kora - magyar előzetes -3

KANON

A Csillagok háborúja IX: Skywalker kora vagy Star Wars: Skywalker kora, 2019-ben bemutatásra kerülő Star Wars film, amit J. J. Abrams rendezett. Ez a Star Wars film a kilencedik rész, a folytatás trilógiában pedig az utolsó részt, amivel végleg lezárja a Skywalker sagát. A zenéjét John Williams szerezte, a forgatókönyvet J. J. Abrams és Chris Terrio írta. A filmet a Lucasfilm Ltd. és a Bad Robot Productions közösen gyártotta. Világszerte a Walt Disney Motion Pictures forgalmazza. Magyarországon a Fórum Hungary forgalmazza.

A Skywalker Saga utolsó részében utoljára összecsap az Első Rend és az Ellenállás. A filmmel együtt véget ér az ősi konfliktus a sithek és a jedik között. A film világpremierje Los Angelesben lesz 2019. december 16-án. Az Egyesült Államokban 2019. december 20-án, hazánban pedig 2019. december 19-én lesz a premierje.

Cselekménye

A film egy évvel Az utolsó jedik után játszódik. Az Ellenállás megmaradt tagjainak még utoljára szembe kell néznie a gonosz Első Renddel, hogy újra felvirágoztassák a Köztársaságot. Ezzel véget és a Skywalker-saga.

Karakterek

Színész Karakter Magyar hang
Mark Hamill Luke Skywalker Stohl András
Carrie Fisher Leia Organa Kovács Nóra
Daisy Ridley Rey Sallai Nóra
Adam Driver Kylo Ren Zöld Csaba
Domnhall Gleeson Armitage Hux
Lupita Nyong'o Maz Kanata
Joonas Suotamo Csubakka
eredeti hang
Kelly Marie Tran Rose Tico
Ian McDarmid Palpatine/Darth Sidious Reviczky Gábor
Billy Dee Williams Lando Calrissian Gesztesi Károly

További szereplők: Jimmy Vee, Kerri Russel, Anthony Daniels, Richard E. Grant, Naomi Ackie, Greg Grunberg, Billie Lourd, Dominic Monaghan, Denis Lawson és Jeff Garlin.

A forgatás

A Skywalker korát az angliai Pinewood Stúdióban, a Buckinghamshire-ban, és az egyes jeleneteket a Rám vudi sivatagban vették fel.

Helyszínek

  • Pammarisa
  • Endor
  • Jakku (nem hivatalos)

Zene

A film zenéjét ugyanúgy a többi filmet szokásosan ő szerezte. Ezúttal bejelentette, hogy ez lesz az utolsó Star Wars film, aminek a zenéjét ő szerzi.

Források

Külső hivatkozások

A Skywalker kora hivatalos honlapja
Más nyelveken