FANDOM

Darth Maul - Saboteur Cover
Darth Maul: Saboteur
Alkotói adatok
Szerző(k)

James Luceno

Borítókészítő(k)

David Stevenson

Eredeti kiadás
Megjelenés

2001, Február 15

Eredeti kiadó

Del Rey

Média típus

Ebook

Oldalszám

54

ISBN

0345447352

Magyar kiadás
Kronológia
Időpont

YE 33

Korszak

A Birodalom felemelkedésének kora

A Darth Maul: Saboteur egy rövid történet, amit James Luceno írt, és YE 33-ban játszódik. 2001 februárjától letölthető a Del Rey eBook formátumában. A történtet később nyomtatásban is kiadták a Darth Maul: A vadászó árnyék angol kiadásának végén 2001 decemberében.

Kiadások

  • ISBN 0-345-44735-2; Del Rey, 2001 február 15, eBook
  • Bónusz a Darth Maul: Vadászó árnyék lágy kötésű verzióban (ISBN 0345435419), Del Rey, 2001 December, 54-oldalas melléklet

Kiadói összefoglaló

Egy káprázatos új történet, mely Darth Mault, a gonosz könyörtelen tanítványát helyezi előtérbe...

A Dorvalla távoli bolygóján az értékes ércet két rivális társaság: az InterGalaktikus Érc és a Lommite Limited bányásza. Egyik rivális sem feltételezi, hogy egy titkos összeesküvés középpontjában állnak, amit Darth Sidious, a Sith sötét nagyura maga talált ki.

Sidious első küldetésére küldi Darth Mault, hogy hatoljon be a Lommite Limitedbe. Itt különleges intrikus képességei a történések halálos láncolatát nyitja meg, amely elpusztítja mindkét társaságot, így a Kereskedelmi Szövetség be tudja őket kebelezni. De a Lommite Limited bosszúálló tisztviselője az InterGal elleni visszavágása leleplezheti Maul álcáját, és így Sidious gonoszan megszerkesztett terveit.

Megjelenések

Karakterek

Fajok

Lények

Droidok

Helyszínek

Szervezetek

Technológia

Egyéb