FANDOM

LEGENDS 30px-Era-leg

„Én vagyok az életed! Én vagyok a halálod! Átmentél a próbán, és nem hátráltál meg! A neved mostantól Darth Talon, az én személyes orgyilkosom leszel! Csakis tőlem fogadsz el parancsot... és csakis nekem engedelmeskedsz!”
Darth Krayt Darth Talonnak[forrás]

Darth Talon egy vörösbörű nőstény Twi'lek volt aki Darth Krayt Egy Sithjének Sith úrnőjévé vált YU 137-ben. Híres volt fekete tetoválásairól, amik az egész testét elborították, beleértve a fejét és a lekkuit. Minden tetoválást rituálé harcok során érdemelt ki, maga Darth Krayt által. Sith tanítványként a szintén Twi'lek Darth Ruyn képezte, akit Talon később megölt Darth Krayt parancsára, ezzel teljes értékű Sithté válva Krayt Rendjében.

Rendíthetetlen hűséggel szolgálta a nagyurat, egyike volt Krayt Kezeinek akárcsak Darth Nihl. Talont a Jedi-szökevény, Cade Skywalker elfogásával bízták meg, akinek végül a mestere lett, s tanítani kezdte az ifjút a Sötét oldal utján, bár mesteri szerepe rövid életű volt, mert tanítványa letett arról, hogy az Egy Sithté váljon és megszökött. Talont a bukott tanítvány üldözése során megsebesítették, de életben maradt. Azonban küldetése sikertelensége miatt a mesterek nem bíztak meg benne és aláásták a Rendben elfoglalt pozícióját.

Életrajz

Talon egy harmadik generációs Sith volt, aki a Korribanon született valamint az itt levő Sith akadémián tanult. Darth Ruyn szárnyai alatt, Talon fejlett érzékeket mutatott az Erő Sötét oldala iránt, és éppen emiatt kiváló Sith-orgyilkos vált belőle. Pszichológiailag az Egyetlen Sith tanaira oktatták, azonban túlzott lojalitása Darth Krayt iránt nem tette őt megfelelővé a címre.

A tréning befejeztével Talon végleg elmerült a Sötét oldalban. Az utolsó megmérettetése a hűségét tette próbára, mikor is Krayt parancsára végeznie kellett korábbi mesterével, Darth Ruynnal. Talon hidegvérrel és kérdés nélkül kivégezte őt, amit meggyőzte a nagyurat. Hamarosan Krayt Keze lett, és egyike volt a leghíresebb orgyilkosoknak.

Az uralkodó Keze

Első küldetése Marasiah Fel hercegnő megtalálása és elfogása volt, hogy csaliként felhasználva kicsalogassák az apját, Roan Felt a rejtekhelyéről. Talon a Socorro bolygóra utazott ahol rábukkant a rejtőzködő hercegnőre. Az úrnő kicselezte őt, azonban a mentora, a Birodalmi Lovag Elke Vetter áldozatául esett az orgyilkosnak.

Talon elfogta Vettert, levágta a karjait és a lábait, majd kínozni kezdte, aminek köszönhetően a Sith fényt derített arra, hogy Fel egy Astraal Vao nevű Birodalmi Tiszt segítségével szökött meg. Mivel már nem vette hasznát Vetternek, megölte őt és tovább üldözte Felt. Talon rájuk talált, azonban Fel és Vao megszökött, köszönhetően egy Cade Skywalker nevű, Jedi-fejvadász vezette űrhajónak.

Szembesülés a Vendaxa bolygón

Talon tovább üldözte a szökevényeket, akik egyenesen a Vendaxa nevű bolygóra tartottak. A hercegnőhöz további két Jedi, Wolf Sazen és Shado Vao csatlakozott, amiről Talonnak sejtése sem volt. Az újabb szökési kísérlet azonban kudarcba fulladt, köszönhetően, hogy Talon szabotálta a Mynock vezérlőegységeit. A Sötét oldal segítségével vadállatokat állított a szolgálatába, akik a parancsára megtámadták Fel csapatát.

Amíg ők a bestiákkal küzdöttek, Talon kardpárbajba keveredett a két Jedi mesterrel. Vao mestert átmenetileg harcképtelenné tette egy Erő-lökéssel, így minden figyelmét Sazennek szentelhette. Felismerte, hogy Sazen valójában az a Jedi mester, aki elvesztette a karját egy Darth Nihllal vívott párbajban az Ossusi mészárlás során. Talon Erő-villámokat szabadított Sazenre, de Marasiah Fel közbeavatkozása miatt nem tudta megölni. A hercegnő dühös volt Vetter halála miatt és megtámadta a sithet, remélve, hogy senkinek sem kell már meghalnia érte. Egyúttal Cade Skywalker felhasználta az Erőt és egy halom roncsot vágott Talonhoz, ami berepítette a sithet egyenesen a dzsungelbe.

A sérülések ellenére, túlélte Skywalker támadását és a mestere által küldött erősítésekre várt. Rövidesen két Birodalmi Lovag, Antares Draco és Ganner Krieg érkezett a Vendaxára, hogy megmentsék a hercegnőt. A harc folytatódott, ezúttal Darth Nihllel az oldalán a két lovag és fejvadászok csapata ellen. Az ütközet alatt Talon ismét szembekerült Wolf Sazennel. A hercegnő súlyosan megsérült, azonban Talon képtelen volt megkaparintani őt köszönhetően Cade Skywalkernek, aki ismét közbeavatkozott. A megjavított Mynock felszállt a bolygóról, fedélzetén Marasiah Fellel. Bár Talonnak sikerült felugrania a gépre, az ott tartózkodó Antares Draco az Erő segítségével kilökte őt.

A vereség után megtörten, legyőzve és a halált várva visszatért Coruscantra. Azonban mikor beszámolt mesterének Cade Skywalkerről, Krayt úgy döntött, megkíméli Talon életét, cserébe ha a sith elhozza neki a Jedit, aki az utolsó volt Darth Vader vérvonalából.