FANDOM

A Druckenwell egy ipari világ volt a Doldur szektorban a Koréliai futamon. A Kereskedelmi Szövetség tagja volt, amely lojális volt a Független Rendszerek Konföderációjához a klónok háborúja idején. Leginkább a BlasTech Industries fegyvergyártó komplexumáról volt ismert, amely a bolygón volt megtalálható a Druckenwell Hajógyár mellett.

Jellemzők

A túlnépesedett városi világot kereskedelmi céhek irányították. A Druckenwell népes városait széles óceánok választották el, és a bolygó majdnem minden szárazföldje lakott volt. Emiatt kevés időt fordítottak a szennyezés lecsökkentésére és hogy megóvják a bolygó megmaradt készleteit. A Druckenwell 9,3 milliárd lakosa főleg munkás volt a bolygó masszív vállalataiban dolgozva.

A bolygó szigorúan megtervezett városaiban specifikus zónák voltak a különböző munkásosztályoknak, a kékgalléros kerületek, az üzleti irodák, a gyár területek és egy maroknyi kellemes park és kert a vállalati elitnek. A Druckenwell szigorú polgári törvényei megszabták, hogy a párok addig nem házasodhatnak, míg nem bizonyítják a gazdasági függetlenségüket. Il Avaliban, a bolygó fővárosában volt megtalálható a Boldog leszállás kocsma és az I'att Fegyverzet komplexuma, ahol a személyes pajzsszerkezetet fejlesztették ki a sugárvetők ellen a rohamosztagosok számára. A Druckenwell volt az otthona az SGI Systems Inc.-nek, amely egy jelentős gyártója volt a fekete-piac orvgyilkos droid tartozékoknak.

Történelem

Klónok háborúja

A klónok háborúja idejére a Druckenwell már tagja volt a Kereskedelmi Szövetségnek, amely a Független Rendszerek Konföderációja egyik alapítója volt, amely státuszt meg akarta tartani. Jai Maruk jedi mester a világról származott, és nehezen tudta bizonyítani a lojalitását azoknak, akik nem ismerték a jedi státuszát.

Birodalmi megszállás

A Lázadó Szövetség első napjaiban Rahm Kota és Juno Eclipse egy támadásban vett részt a druckenwelli birodalmi jelenlét ellen, abban a sorban, amikor a Kuatot, a Seloniat és a Cato Neimoidiat is megtámadták.

Amikor Eisen Kerioth moff meg akarta szerezni az energiapajzsot a kifejlszetőitől nem sokkal a yavini csata előtt, Tinian I'att, az I'att Vállalat fiatal örököse megszökött a pajzsszerkezet tartozékaival és elhagyta a Druckenwellt a Twilit Hearth együttes segítségével. Tinian szerelmének, Daye Azur-Jaminnak sikerült elpusztítania az I'att Fegyverzet komplexumát és a birodalmi behatolókat, de majdnem meghalt a próbálkozás során. Valamikor a yavini csata után a birodalmi hatóságok beolvasztották az SGI Systems Inc.-t több másik droid vállalattal átadva nekik a Középső Perem droid piacának irányítását.

Későbbi történelem

A bolygót később meghódították a yuuzhan vongok a yuuzhan vong háború idején. A lakosság munkatáborokba kényszerült, miután csak kevés ellenállást tanusított a behatolók ellen és ételt termesztettek számukra a háború során, miközben a bolygójukat terraformálták.

A második galaktikus polgárháború idején a Galaktikus Szövetség csapatai a Druckenwellről támadtak a Bothawuira.

YU 137-re a Druckenwell Darth Krayt Galaktikus Birodalmának része lett.

Megjelenések