FANDOM

KANON

K Á N O N
L E G E N D Á K
Starwars1-movie-screencaps.com-14929
Emberek
Biológiai rendszerezés
Alfaj(ok):
  • alderaani
  • chandrilani
  • chalctani
  • mandalore-i
  • naboo-i
  • oktari
  • Ming Po-i
  • onderoni
  • savariai
  • serenniai
  • valgauthiai
  • corellai
  • hynestiai
  • lew'elani
  • lothali
Megjelenés és külső
Bőrszín:
  • világos és sötét árnyalatok
Hajszín:
  • Fekete
  • Szőke
  • Narancsos
  • Barna
  • Ősz, fehér
  • Vörös
Szemszín:
  • Borostyán
  • Kék
  • Szükre
  • Barna
  • Zöld
  • Mogyoró
  • Lila
  • Vörös
Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Coruscant

Nyelv(ek):

Az emberek intelligens, kétlábú, szimmetrikus emlősök voltak, akik az általános vélekedés szerint a Coruscant bolygóról származtak. Galaxis-szerte benépesítettek bolygókat, a zöldellő Naboo-tól a Tatooine sivatagos világáig. Az emberekhez hasonlatos fajokat humanoidnak nevezték.

Küllem

Társadalom és kultúra

Habár az emberek számtalan tevékenységet végeztek - politikusok, fejvadászok, párafarmerek kerültek ki közülük - általánosságban alkalmatlanok voltak a fogatversenyeken való részvételre. Anakin Skywalkert tartották az egyetlen embernek, aki képes volt versenyfogatot vezetni. Az emberek különböző bolygókon építettek ki társadalmakat és kultúrákat, mint például az alderaaniak, a nabook, és a mandaloriak.

Történelem

Sokan hiszik, hogy az emberek a Coruscant bolygóról, a Magvilágból származtak, azonban ezeket a feltevéseket sosem sikerült bizonyítani. Számos emberi fajba tartozó személy jelentősen befolyásolta a galaxis történelmét; rabszolgák, Jedi lovagok, politikusok kerültek ki közülük. Sheev Palpatine, a Sith nagyúr, aki megalapította a zsarnoki Galaktikus Birodalmat, és két évtizeden át uralta a galaxist, a Naboo bolygóról származott, akárcsak a béke és józanság szószólója, Padmé Amidala szenátornő. Anakin Skywalker, a Kiválasztott rabszolgaként nevelkedett a Tatooine bolygón. A Szövetség a Köztársaság Helyreállításáért nevű szervezet számos tagja az emberi fajba tartozott, mint például Mon Mothma, Bail Organa, és örökbefogadott lánya, Leia Organa, és annak ikertestvére, a későbbi Jedi lovag, Luke Skywalker.