Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

Galaxis Flotta.png

A Galaxis flotta, egy hatalmas csillagközi flotta, ami az Exegoli csata során harcolt a Végső Rend és az Örök Sith ellen. Több mint 16 000 önkéntes hajóból állt, amik Lando Calrissian segítségére mentek az Exegoli csatába. A hatalmas flotta legyőzte a Végső Rendet és a Sithek örökre eltűntek.

Exegoli csata

Amikor az Ellenállás megszületett, sokan nem akartak segíteni Leia Organa tábornoknak. Sokan úgy tartották, hogy az Új Köztársaság képes a Galaxis védelmére. De amikor az Első Rend szuperfegyver elpusztította a Hosnian rendszert, sokan teljesen be pánikoltak és az Első Rend megkezdte rémuralmát az egész Galaxis felett. A Craiti csata után az Ellenállás romokban hevert, de azután nagy nehezen újra felépítették.

Később Darth Sidious kikiáltotta a Végső Rendet, és az Ellenállás támadást indított a flottájuk ellen. Lando Calrissián segélykérő üzenetére végül az egész Galaxis meghallotta és egy hatalmas flotta megérkezett az Exegoli csatába. Több mint 16 000 hajóból álló flotta, ami Mon Calamari egykori lázadó hajókból, a Szellemből és egy csomónyi hajóból állt. Sok elpusztult a Sith nagyúr Erő-villámaitól, de így is legyőzték a Végső Rendet.

Megjelenések

Csillagok háborúja IX: Skywalker kora (Először tűnik fel)

Star Wars: Skywalker kora (regény)

Egyéb nyelvek
Advertisement