Kaminopedia
Advertisement

Gideon maradványa

KANON.png

Gideon maradványa, a Galaktikus Birodalom egyik maradványa, ami aktív volt az Új Köztársaság első éveiben, távol a galaxis peremvidékén YU 9-ben. Egészen addig volt passzív a maradvány, amikor Din elvállalt egy munkát az ügyféltől, egy személyt kellett elhoznia az Ügyfélnek, az meg odaadja majd Gideon kormányzónak, de Din a Gyermeket elvitte az ügyféltől és folyamatosan követték őt a fejvadászok. Gideon maradványa átvette a hatalmat Nevarro város fölött és irányítása alá vonta Nevarrót.

A maradvány

Az Új Köztársaság előtt a Galaktikus Birodalom uralkodott a galaxisban Palpatine császárral az élén, aki zsarnokságot akart létrehozni a galaxisban, ezért sok rendszer fellázadt ellene, és sok éven át zajlott a Galaktikus Polgárháború, egészen az Endori csatáig. Itt a Lázadók Szövetsége támadást indított a Második Halálcsillag ellen. A csatában odaveszett a császár és maga Darth Vader is, ezután megalakult az Új Köztársaság és elkezdte visszafoglalni a rendszereket. A Birodalmat a Jakkuhoz vezényelték hogy onnan indítsanak egy utolsó támadást a Köztársaság ellen. De a Birodalom végső vereséget szenvedett és az Ismeretlen Régiókba menekültek.

YU 9-ben egy megmaradt birodalmi hadúr Gideon kormányzó titokban elkezdte a maradványát irányítani a peremvidéki Nevarro bolygón, ahol pilótákat, katonákat, tudósokat és mérnököket alkalmazott, ezen kívül létrehozott a bolygón egy birodalmi bázist.