Kaminopedia
Advertisement

A Küldetés Koréliára egy küldetés volt, amit a Jedi Aayla Secura és Ylenic It'kla teljesített a geonosisi csata után hét nappal.

A Küldetés

Mace Windu elküldte a két Jedit, hogy találja meg a tudós Ratri Tanet, akinek birtokában nagyon fontos információk voltak.

Aayla és Ylenic Koréliára való érkezésük után a Homestar kantinba mentek, ahol Aayla egy Lorfo nevű toydari ellen erő lökést használt. Ez felkeltette három gotal érdeklődését, akik szintén Tane után kutattak.

Harc tört ki a gotalok és a Jedik között, ami után az egyik gotal életét vesztette. A Jedik elhagyták a bárt, ahol Roster Horn azt tanácsolta nekik, hogy hagyják el a bolygót. Lofro ezután beleegyezett, hogy némi kreditért cserébe elkíséri őket a gotalok búvóhelyére. Amikor odaérkeztek, a maradék két gotal és szeparatista csapatok Tendir Blue vezetésével rajtuk ütöttek.

A két Jedi lefegyverezte Tendirt és a gotalokat és nem sokkal később rádöbbentek, hogy Ratri Tane tulajdonképpen a Jedi mester, Nejaa Halcyon . A Jedik ezután hamis tudatot ültettek Tendir agyába, miszerint sikerült legyőznie a Jediket és megszerezte a titkos adatokat, ezzel megmentve a valódi információkat.

Megjelenések

Advertisement