Kaminopedia
Advertisement

    Leia holo.jpg

„Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”

KoffiArana.jpg
Koffi Arana
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Turkana

Elhunyt

YE 19,Kessel

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Fekete

Szemszín

Sötétbarna

Kibernetika

nincs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
„Talán ahhoz, hogy megsemmisítsük a Sithet, a sötét oldalra kell állni. A sötét oldal nem bizonyult végül is erősebbnek? Nem merünk felhasználni bármilyen fegyvert, hogy megóvjuk a galaxist a Sithtől?”
―Koffi Arana

Koffi Arana Jedi Mester és tábornok volt a klónok háborúja alatt. Egy alkalommal a Tatooine-ra is ellátogatott.

Élete

Arana halála

A Klónok Háborújának utolsó napjaiban Koffi Arana, egyikeként a kijelölt Jediknek, megjelent a Jedi Templomban a Peremvidék ostromáról szóló eligazításon, ahol Obi-Wan Kenobi megtudta, hogy Quinlan Vos a Boz Pityre ment. Ahogy elhagyta az eligazító szobát, nem figyelt fel a mellette elsiető fiatal Jedire, Anakin Skywalkerre.A következő feladatára összpontosított. Arana annak sem volt tudatában, ahogy távozott a szobából Shadday Potkinnal, hogy Skywalker lesz a végzete. Koffi ezután részt vett a boz pity-i csatában. Arana egyike volt annak a néhány Jedinek, akik túlélték a 66-os parancsot. Jedi társa kevésbé volt szerencsés, meghalt a Boz Pityn. Koffi szökése ismertté vált a Galaktikus Birodalom előtt, és közzé tették a Holonet hírekben. Nem tudva a Birodalomról, Koffi visszatért a Coruscantra nem sokkal a 66-os parancs kiadása után, és csatlakozott a tömeghez a Jedi Templom lábainál, mely nézte, ahogy ég a templom. Shadday és néhány másik Jedi szintén a tömegben állt a szomorú pillanatokban. Koffi egyike volt a nyolc Jedinek, akiket Shadday Potkin mester összehívott egy titkos találkozóra a Kesselen, hogy megbeszéljék a Jedi Rend jövőjét. Arana javasolta a harcot a Sithtel, még akkor is, ha ez azt jelentette, hogy a sötét oldalra kellett állni. Túl hamar kapott egy lehetőséget minderre, amikor Darth Vader lesből rajtaütött a találkozón. Miután elvesztette a fénykardját, bajtársa, a Jedi Bultar Swan kardját forgatta. Dühödten rávetette magát Vaderre, azonban a Sith Lord megölte ugrás közben. Amikor a Galaktikus Birodalom megerősödött a Sate Pestage által összeállított dokumentumokban kijelentették, hogy Aranát egy Jedi társa ölte meg egy hatalmi harcban.

A színfalak mögött

Koffi Arana

Joe Corroney ábrázolásában Aranát Star Wars Insider 84-ben eredetileg Qu Rahnként azonosították, aki egy hasonló kinézetű Jedi ugyanabból az időszakból. A karakter nevét később megváltoztatták Koffi Aranára, egy Gervais Koffi nevű színészre utalva, aki nagyon röviden látható a harmadik epizódban, amit távozik az eligazító szobából a Jedi Templomban. A nevet szintén azonosíthatják a korábbi ENSZ főtitkárra, Kofi Annanra való utalásként.

Advertisement