FANDOM

A Konföderációs flotta a Független Rendszerek Konföderációjának egyik fegyveres ereje volt, ami vadászgépekből és hadihajókból állt.

Története

A flotta fregattjait és rombolóit független csillagrendszerek népei az iparvállalatok megrendelésére tervezték és építették. Ugyanakkor a legtöbb csatahajót a Kereskedelmi Szövetség adta. A háború kezdetén a Malevolence (Rosszakarat) tartotta rettegésben a Köztársasági flottát. Később Grievous zászlóshajója, a Láthatatlan kéz fedélzetén vezette a szeparatista hadihajókat a Peremvidék bolygóinak ostrománál. A háború vége felé már több millió vadászgép és hadihajó harcolt a Galaktikus Köztársaság ellen. Egy ezer hajóból álló egység a Coruscantot támadta meg azzal a céllal, hogy elfogja Palpatine főkancellárt. A Coruscanti csata végül a szeparatisták vereségével végződött. A flotta nagy része köztük a Láthatatlan kéz is megsemmisült. Miután Darth Sidious parancsára minden egységet leállítottak a flotta megszűnt létezni egy időre.

A háború után

Gizor Dellso a megmaradt hajókat összegyűjtötte és egy új flottát alkotott. Azonban YE 11-ben az 501-es Légió rohamosztagosai a Mustafari csatában teljesen elpusztították azt.

Hadihajók

Űrállomások

800px-Lucrehulk battleship TCW

Lucrehulk-osztályú droidvezérlő űrhajó.

Csatahajók

Csatacirkálók

Cirkálók

Invisible Hand

A Láthatatlan kéz.

Rombolók

Fregattok

800px-RepCom sepship

Szeparatista fregatt.

Korvettek

Vadászok

Vulture droid TCW

Droid keselyűvadász.

Elfogóvadászok

Bombázók

Szállítók

Landoló egységek

C9979 ep1ig

C-9979-es leszállóhajó.

Siklók

Tankerek

A flotta legismertebb hajói

A flotta legismertebb egységei

Katonák