FANDOM

A Lotho Minor vagy ismertebb nevén Szemétvilág egy bolygó volt a Külső Peremen, ahova a környező világok dobták le a szemetüket. Itt rejtőzött a sith sötét nagyura Darth Maul, aki a Qui-Gon Jinn és Obi-Wan Kenobival történő csata után menekül ide a Nabooról YE 32-ben.

Leírás

A Lotho Minor világa leginkább más világok szemetének gyűjtőhelye volt. A légkörben savas esők termelődtek.

Történelem

Talzin anya, az éjnővérek vezetője okkal hitte azt, hogy Darth Maul életben van és valahol a Külső Peremen rejtőzködik. YE 21 körül, több mint tíz évvel Maul vereségét követően egy speciális nyakláncot adott a testvérének, Savage Opressnek, hogy újra megtalálja Mault. Opress távozott, megígérve, hogy visszatér. Valóban, Maul túlélte a csatát a Naboon és a klónok háborúja idején tért vissza a Lotho Minoron élve őrületben, minden emlékét elveszítve. Egy hatlábú kibernetikus szerkezet segítségével kicserélte az alsó testfelét. Egy földalatti barlangban rejtőzködött, amit egy anacondannal, Morleyval osztott meg. Később Opress rátalált Maulra, és a korábbi sith nagyúrt a Dathomirra vitte, hogy Talzin anya kezelje őt.

Megjelenések