FANDOM

LEGENDS 30px-Era-imp

MarsGuo
Mars Guo
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Phu

Fizikai jellemzők
Faj

Phuii

Nem

Hím

Magasság

1,52 méter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Narancssárga

Bőrszín

Zöld

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Légifogat

Mars Guo egy phuii légifogat-pilóta volt. Vonzották a kemény ivás és a szép nők és a nagy szája gyakran baja sodorta. Gyakran keveredett verekedésbe Mos Espa csőcselékével parányi termete ellenére, amik általában vereséggel végződtek.

Életrajz

Nem Mars volt a versenyek legjobb pilótája, de viszonylagos nevet szerzett magának kisebb bajnokságokban, és úgy érezte, hogy esélyes lehet a győzelemre a Boonta Est Futamon. Szerencsétlenségére elkövette a hibát, hogy túl sokat ivott Boles Roor glimmik koncertjén a versenyt megelőző este és megütötte Sebulba egyik twi'lek masszőzét, Ann Gellat. A veknoid Teemto Pagalies, akit rabul ejtett Ann szépsége szemtanúja volt az incidensnek.

Pagalies felháborodva elmesélte azt Sebulbanak a következő nap, aki finoman szabotálta Guo járművét. A második kör során Sebulba bosszús volt, hogy Guo Collor Pondrat Plug-2 Behemoth-ja továbbra is működőképes és hogy végezzen vele, kitört egy kis darabkát a fogatából és hátradobta azt egyenesen Guo egyik kolosszális hajtóművébe. A jármű megrázkódott és Guo fogata elszállt.

Sokan azt hitték, hogy ez a felvágós phuii pilóta végét jelentette, de Mars túlélte a balesetet és visszatért a bolygójára, a Phura. Ugyanakkor, amikor egy egészségügyi központban volt, a bosszús Sebulba meggyőzte a futam szervezőit, hogy Guo összes vagyonát árverezzék el, köztük a két rodian rabszolga szerelőt, Pax és Trax Bonkiket (bár Paxot Teemto Pagalies az árverés előtt megvette). Sok idő telt el, míg újra megjelent a légifogat-versenyeken.

A színfalak mögött

Mars Guo Jake Lloyds második kedvenc légifogat-versenyzője volt a Star Wars Episode I: Racer-ben. Míg a hivatalos Guo figurának narancssárga szeme és csíkpupillája volt, az egyik törölt jelentben fehér szemmel és kerek pupillával látható. Ez utalhat arra, hogy a phuiik meg tudták változtatni a szemük színét a kushibanokhoz hasonlóan.

Megjelenések