Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

A Mester és Tanítványa, 2019-es kánon regény, amit a Del Rey adott ki 2019. április 16-án e-könyv formájában. 2019. szeptermber 24-én pedig a puha fedeles változatát. Az írója Claudia Gray amerikai betseller író. A regény nyolc évvel a Baljós Árnyak előtt játszódik.

Tartalom

Qui-gon Jinn mestert felkérik, hogy legyen a Jedi Tanács tagja, így azonban nem folytathatná Obi-van Kenobi kiképzését, ezért vonakodik elfogadni a kinevezést. Ifjú padavanját is aggályok gyötrik: kételkedik benne, hogy képes lesz-e felnőni mestere elvárásaihoz.

A Pijal bolygón új királynő kerül trónra, aki szorgalmazza egy hiperűr-útvonal megnyitását, amelyen keresztül a távoli elszigetelt világokkal építhetnek ki kapcsolatot. A javaslat diplomáciai vitákat vált ki, ezért egy volt Jedi, Rael Averross kérésére a Tanács Qui-gon Jinnt és Obi-van küldi a viszály elsimítására. A konfliktus azonban gyorsan elfajul, azt pedig még a harcedzett és bölcs mester sem tudhatja, hogy megbízhat-e Averrossban, Dooku gróf egykori tanítványában.

Qui-gon Jinn és Obi-van Kenobi története a barátság és a bizalom, a hit és a bátorság próbája, amely vagy sosem látott egységbe kovácsolja, vagy kíméletlenül elpusztítja a mestert és tanítványát.

Idővonal

YE 40

YE 32 (epilógus)

Advertisement