FANDOM

A Mrisst egy közepes méretű bolygó volt a Fakir szektorban a Belső Peremen. Mérsékelt éghajlatú és sok kis folyó és tó tarkította a négy kontinenst. Dzsungel alkotta a felszín legnagyobb részét, melyet főként tövisfák, csúcsosfenyők, és számos más növény alkottak. Ez volt a Mrissik hazája.

A bolygó színes kultúrával dicsekedhetett, de még nem alakult ki a három dimenziós művészet, amikor először felvette a kapcsolatot a Régi Köztársasággal.

Mrisst vált a hátrányos helyzetű fiatalok oktatási központjává galaxis szerte; a Mrisst Kereskedelmi és Tudományos Akadémia, amely nem annyira tekintélyes, mint más egyetemek, de hatékony oktatási intézmény.

Mrisst-et visszafoglalták Thrawn Főadmirális csapatai, mint átmeneti területet, hogy meglepetésszerű végleges támadást vezethessen Coruscant ellen. Évekkel később, az Új Köztársaság használta Mrisstet megállóhelyként a Yaga Minor terület elleni támadáshoz.

A színfalak mögött

A számítógépes játék a Star Wars: Rebellion hibásan a Fakir szektort, és ennek következtében Mrisstet, a Galaktikus Magba helyezi.

Megjelenések

Források

Megjegyzések és referenciák