Kaminopedia
Advertisement

A Nightfall egy sith romboló volt az Új Sith Birodalom flottájában, amely Lord Kaan zászlóshajója volt az Új Sith Háborúk utolsó éveiben.

Jellemzők

Egy meditációs kört tartalmazott, ahonnan Kaan harci meditációval irányítani tudta a flottát. A híd személyzetét Kaan személyesen választotta ki, és abszolút lojálisak voltak felé. Adrianna Nyras admirális volt a harci parancsnoka.

Történet

A Nightfall vezette a sith flottát, amely a Kashyyykról támadt és elfoglalta a Ruusant a Galaktikus Köztársaságtól az első ruusani csatában YE 1002-ben.

Valamikor erről a világról indult el a Mag felé, hogy vezesse a sith flottát a hadjáratban hogy elfoglalja a Bormea szektort, benne a Chandrilat, a Corulagot és a Brentaal IV-t a hydia út és a Perlemian Kereskedelmi Út kereszteződésével.

A Nightfall Kaan társaságában hiányzott, amikor a jedi Fény Serege Lord Hoth vezetésével visszafoglalta a Ruusant a harmadik ruusani csatában. Lord Kopecz informálta Kaant, aki elvetette a terveit az előrenyomulásról Coruscant felé, és visszatért a Ruusanra.

Megjelenések

Advertisement