FANDOM

LEGENDS

A Paarin Minor egy kisebb bolygó a Peremvidéken a Cademimu szektorban. A Galaktikus Köztársaság fellegvára volt a Klónok Háborúja idején és a Paarin Minor mindig is a sikertelen támadások célpontja volt az FRK-nak. Később a Galaktikus Birodalom tagja lett, majd YU 12 és YU 17 között a Birodalmi Maradvány egyik helyszíne volt.

Leírása

A Paarin Minor a Cademimu szektorban helyezkedik el, ezzel érintve a Celanon Kereskedelmi Útvonalat.

Történelem

A Klónok háborúja alatt a Paarin Minoron harcolt a Köztársaság és az FRK, és a Köztársaság Nagy Hadseregének az egyik fellegvára lett és YE 22-ben a Kilencedik Szektor hadseregének a székhelye lett, amelyet Denn Wessex moff parancsolt. YE 22 és YE 19 között a szeparatisták elakarták foglalni a bolygót. A köztársasági erők azonban időjárást generáló gépet használtak. hogy hozzon létre egy mesterséges felhőtakarót, amely átvizsgálta klónjait a szeparatista erők ellen. Amikor a szeparatisták kiszabadultak a felhő-képernyőktől, meglepte őket a köztársasági tűz, és súlyos baleseteket követően kénytelenek voltak elmenekülni.

A Klónok háborúja végén a Köztársasághoz tartozó Paarin Minor a Galaktikus Birodalom tagja lett, ami az Endori csatakor széttöredezett és a Paarin Minor felszabadult a Birodalom alól. Majd YU 12 és YU 17 között a Birodalmi Maradvány ellenőrizte a Paarin Minor Gilad Pellaeon parancsára.

Megjelenések

Sötét Nagyúr (Első említés.)
Egyéb nyelvek