Kaminopedia
Advertisement

K Á N O N
L E G E N D Á K

KANON.png

A Petranaki Aréna egy vagy ismertebb nevén a Geonosisi Aréna, egy hatalmas aréna volt a Geonosison. A lények és az érző lények közötti petranaki gladiátorcsatákhoz használták. Tíz évvel a Nabooi invázió előtt az Arénát, Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker és Padmé Amidala szenátor kivégzésére használták. Egy csapat Mace Windu Jedi mester által vezetett 212 Jediből az arénába küldték a trió megmentését, de a Független Rendszerek Szövetségéhez tartozó harci droidok támadták meg őket. A legtöbb Jedit megölték, mielőtt megmentette az újonnan alakult Köztársaság Nagy Hadserege és ezáltal elkezdődött a Klónok Háborúja.

Leírása

Az Aréna a Geonosison található a Stalgasin kaptár közepén, közel a droid öntödék és főherceg Poggle ülésterméhez, a Petranaki arénában volt körkörös struktúrával rendelkeznek, amely nagy tornyok épített ki egy természetes szikla üreges. Az aréna közepe egy lapos, kör alakú, három oszlopos homokpadló volt az él közelében. Az oszlopokon láncok voltak, amelyek segítségével a foglyokat a kivégzések során helyben tartották. Több mint 100 000 néző számára biztosított helyet, míg egyes nézők egy erkélyről nézhették a gladiátor párharcokat. Az aréna a foglyok kivégzésének egyik formája volt, nem pedig költséges fogva tartási központok fenntartása mellett, és emellett figyelemelterelésként jelent meg a bennszülött geonosiak számára, akiknek gyakran vagyont kellett fizetniük azért, hogy elülső részükön ülhessenek, miközben snackként könnyű ételeket fogyaszthattak . Az alap mentén az a szerkezet belseje kapu volt, amely megnyitja, hogy kiadja ördögi lények, amelyek vagy vívott más élőlények, például Reeks, Nexus vagy acklaysbrutális sportversenyeken, vagy gonosz lények ellen a heves lényekkel. Az aréna új katonai droidok és fegyverek bemutatásának eszközeként is szolgált, és vizes csaták miatt eláraszthatta. A más kaptárakból és a külföldről érkező nemesek látogatása gyakran heves állatokat hozott ajándékba. Tartása érdekében az arénában voltak a picadors, orray -mounted geonosisiak a kábító pólusok aki kihúzta kocsikat bűnözők be az arénába, és újra létre annak érdekében, amikor a dolgok ki a kezét.

Történelem

Ókori geonosisi idők

Az aréna természetes geológiai alap volt, amelyet a geonosiak alagutakkal és tornyokkal alakítottak ki. A Geonosis első főispánjaitól azt várták, hogy bizonyítják alkalmasságukat azzal, hogy halálra küzdik riválisaikat.

Klónok háborúja

Tíz évvel a Nabooi invázió után a Geonosis volt a helye a hatalmas droid öntödék által működtetett geonosisiak használatra a Független Rendszerek Konföderációjának, politikai szövetségei a csillagrendszerek voltak, amikor elhagyták a Galaktikus Köztársaságot. Amikor Obi-Wan Kenobi Jedi lovag fogságba esett, miután felfedezte Dooku volt jedi gróf uralmát, a szeparatista mozgalom vezetőjeként, Anakin Skywalker és Padmé Amidala szenátort megérkezett a Geonosisra, és megpróbálták megmenteni.

Kettejüket elfogták és Kenobival együtt az arénában ítélték kivégzésre. A geonosisiak, vezetése alatt a Poggle, telepített egy acklat , egy lényt és a Nexut hogy öljék meg a triót, de a három sikerült elmenekülni a láncok és sokáig elég egy csapat 212 Jedi által csoport volt, amit Mace Windu vezetett, hogy megmentsék őket. A Jediket a szeparatisták harci droidjai támadták meg, és többségük elpusztult a csatában. Ugyanakkor, amikor Dooku a droidoknak parancsolta a maradék túlélők befejezését, az újonnan megalakult Köztársaság Nagy Hadseregét megmentette a Jediket. Ezzel megkezdődött az első geonózisi csata, az első csata a klónháborúkban.

Birodalmi korszak

A Galaktikus Birodalom egy kis ideig használta az Arénát és annak környékét, mint bányaként a Halálcsillag számára.

Megjelenések

Star Wars: Battlefront II (DLC)

Star Wars: Galactic Battlegrounds (Először azonosítva, mint Petranaki Aréna)

Csillagok háborúja II: A klónok támadása (Először tűnik fel)

A Köztársaság kora - Mace Windu 1 (Megjelenés visszaemlékezésben)

Katalizátor: Egy Zsivány Egyes Regény

Darth Vader 2

Darth Vader: A Sith Sötét Nagyúra 2. rész

Advertisement