Kaminopedia
Advertisement
PoojaNaberrie-SWGTCGGH.jpg
Pooja Naberrie
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Naboo

Született

YE 26

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hajszín

Barna

Szemszín

Barna

Korszak(ok)
Hovatartozás

Pooja Naberrie volt Sola Naberrie és Darred Janren fiatalabb lánya és Padmé Amidala unokahúga.

Életrajz

Hasonlóan nővéréhez, Ryoohoz, akit anyjuk anyai nagyanyjáról neveztek el, Pooja nevét apja nagyanyjáról kapta. Gyerekként sokat beszélt, sok fiatal gyerekhez hasonlóan minden héten új ötlete volt arról, hogy mi lesz ha felnő, és gyakran mondta, hogy szenátor, tanár, csillagvadász pilóta, agyaras macska idomár, vagy asztroszer droid lesz. Azt mondták, hogy nővéréhez hasonlóan rajongott Anakin Skywalkerért, nagynénjük későbbi férjéért, amikor meglátogatta őket, szeretett vele játszani, és sok kérdést tett fel neki.

Pooja a Naberrie család többi tagjával jelen volt több ezer másik nabooival Padmé temetésén nem sokkal a klónok háborúja befejezése után.

YE 6-ban 20 évesen Poojat Kylantha királynő megválasztotta a Naboo szektorának képviselőjévé a Binks szenátor utódjaként Birodalmi Szenátusban négy évvel azelőtt, hogy kirobbant volna a galaktikus polgárháború. Ezzel unokatestvére, Leia Organa, az Alderaan szenátora kolléganője és jóbarátja lett, úgy hogy egyikük sem volt tudatában a családi kapcsolataiknak. Megtartotta a szenátori rangját a Birodalmi Szenátus feloszlatásáig YE 0-ban.

Pooja titokban egy lázadó szimpatizáns volt, de ugyanakkor a királynő támogatója.

YU 36 körül Leia találkozott Poojaval, és elmondta neki a felfedezését, hogy Padmé volt az anyja, és hogy ők ketten unokatestvérek. Ő odaadta Leianak a gyűjteményét Anakin Skywalkerről.

Megjelenések

Jar Jar Binks
(YE 19YE 6)
A Chommell szektor szenátora
YE 6YE 0
A Birodalmi Szenátus feloszlott, később ismeretlen új köztársasági gungan szenátor

Advertisement