FANDOM

KANON

Rose Tico egy ellenálló katona volt, mint karbantartó és technikus. Rose a Hays Minori bolygón született. Volt egy nővére Paige Tico, aki a D'Qari csatában a bombázó belsejében meghalt. Rose sokáig fájlalta halálát. Ekkor ismerkedett meg Finnel, aki közölte vele, hogy az Első Rend betudja őket követni, még fénysebességnél is. Rose tudta, hogy egy hipertér-nyomkövetés segítségével tudják használni. Finnel együtt elmentek a Canto Bight világába, hogy megtalálják a kódtöröt, és követte őt a Craiti csatába, ahol súlyosan megsebesült.

Életrajza

Rose YU 11-ben az Otomok rendszerbeli Hays Minor bolygón, Hue és Tanya gyermekeként. Mivel az Otomok rendszer szegény volt, nővérével Paige-gel kénytelen volt bányában dolgozni. De sokszor vadászgépekkel szokták gyakorolni a pilótázást. Az egyik szimulációjuk során Rose összeomlott. Ő és családtagjai holodrámákat néznének, amelyek közül néhány tartalmazott fathiereket is.

Amikor az Első Rend elfoglalta az Otomok rendszert, arra kérték, hogy bányásszanak az Első Rend számára érceket a fegyvergyártáshoz. De az Első Rend kihasználta őket és teljesen tönkretette a Hays Minor világát. Rose ekkor fogadta meg, hogy belép az Ellenálláshoz és hogy harcoljon az Első Rend ellen.

Egyéb nyelvek