LEGENDS.png

A Sötét erők ébredése Timothy Zahn Thrawn-trilógiájának második kötete, amely a Bantam Spectra gondozásában jelent meg. A cselekmény YU 9-ben játszódik. 1997-ben képregény is készült belőle.

Magyarországon először a Valhalla Páholy, majd a Szukits Kiadó adta ki 1992-ben, illetve 2005-ben.

Kiadások

Ajánló

A végnapját élő Birodalom ravasz és könyörtelen hadura, Thrawn főadmirális átvette a parancsnokságot a birodalmi flotta maradványai felett, és megkezdte hadjáratát az Új Köztársaság ellen. Az admirális arra készül, hogy a császár által elrejtett pusztító erejű fegyverek segítségével megfordítsa a háború menetét, elsöpörve az Új Köztársaságot és kiterjesztve uralmát az egész galaxisra. Eközben Han Solo és Lando Calrissian versenyt futnak az idővel: bizonyítékot keresnek a Köztársaság Tanácsában ülő áruló ellen. Bizonyítékok helyett azonban egy szellemhajókból álló flottára akadnak, mely pusztulást hozhat barátaikra, és győzelemre segítheti ellenségeiket.

A legfőbb veszélyt azonban mégsem ez, hanem a múlt ködéből előbukkanó őrült Jedi mester jelenti, aki hatalmával magához hívja az ifjú Skywalkert, hogy elaltatva gyanakvását lassanként szolgájává tegye őt, és átállítsa a sötét oldalra...

Megjelenések

Személyek

Fajok

Élőlények

Droidmodellek

Helyszínek

Szervezetek és címek

Járművek

Egyéb megjelenések