FANDOM

KANON

A Scarif egy félreeső, trópusi bolygó volt, a Külső Peremen, az Abrion szektorban. Ugyan távol esett a Magvilág gazdagságától és befolyásától, fontos szerepet játszott a Birodalom hadipari kutatásaiban és fejlesztéseiben. Otthont adott sok titkos projektnek, többek között az első Halálcsillag megépitésének. Ennek fontossága miatt az egész bolygót egy áthatolhatatlan pajzs veszi körül, egyetlen bejárata a pajzs kapu.

Történelem

Galaktikus Birodalom

A Birodalom alkalmas helynek találta a bolygót magas besorolású titkos projektjeiknek. Ebből a célból kiépítettek egy komoly biztonsági rendszert, központjában a Citadella-toronnyal. YE 9-ben a Halálcsillagot áthelyezték a Geonosisról ide, a Scarifra, hogy folytassák az építését.A pusztító fegyver tervrajzai átkerültek a Citadella-torony hatalmas adatbankjába. Annak ellenére, hogy a projekt nagyon fontos volt a helyőrség tisztjei, Sotorus Ramda tábornok vezetése alatt önteltekké váltak, mert túlságosan bíztak benne, hogy a Scarif bevehetetlen.

Scarifi csata (YE 0)

A Scarifi csata alatt a Lázadók Szövetsége és a Galaktikus Birodalom harcolt egymással. A lázadók információt kaptak Jyn Ersotól, hogy a Halálcsillag terveit a Citadella-toronyban tartják. Úgy határoztak, hogy kisérletet tesznek az információk megszerzésére. A kísérlet sikeres volt, ugyanis sikerült továbbítani a terveket Leia Organanak, de a Halálcsillag tüzet nyitott a bolygóra és egyetlen pontos lövéssel megsemísítették az adatbankot és a környékét, annak érdekében, hogy megállítsák az adat továbbítást.

Megjelenések