Kaminopedia
Advertisement
SetHarth.JPG
Set Harth
Életrajzi információk
Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Fehér/Ezüst

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

Régi Köztársaság kora

A Birodalom felemelkedésének kora

Mester(ek)

Aru-Wen (Jedi mester)

Obba (Jedi mester)

Darth Zannah (Sith mester)

Set Harth

Set Harth sötét Jedi volt, aki a ruusani csata utáni évtizedekben élt. Korábban a Jedi rendben Aru-Wen Jedi mester alatt volt padawan. Miután mesterét megölték a Ruusanon, az új Sith háburúk döntő csatájában,Obba mester keze alá került, aki a Jedi könyvtár vezetője. Obba megszállottan kutatta a régi Sith leleteket, amelyek befolyásolták Harthot, a sötét oldal felé sodorták, és ezzel át is állt az Erő gonosz oldalára. Harth elhagyta a rendet és a Nal-Huttára költözött, ahol kastélyt épített magának, hogy eltárolja a bolygókon szerzett sötét ereklyéket.

YE 980-ban újabb leleteket tárt fel a Doanon. Azonban legyőzte őt a Sith nagyura Darth Zannah aki arra kényszerítette őt, hogy legyen a tanítványa miután legyőzi mesterét Darth Bane-t. Harth elfogadta az ajánlatot és csatlakozott hozzá. Ketten kiderítették, hogy Bane a doani Kőbörtönben raboskodik. Zannah bement a Kőbörtönbe, hogy szembenézzen mesterével és ő legyen a Sith mester. Harthra bízta a hajó őrzését. Harth nem teljesítette a parancsot és bement ő is. Bent megtalálta az ősi Sith mester

Darth Andeddu holokronját amelyet még Bane hozott el a Prakith-ról. Visszafelé miközben elhatározta, hogy megszökik onnan a holokronnal, találkozott az ikotchi fejvadászsal akinek a leendő neve Darth Cognus. A párbaj közben a Kőbörtönt önmegsemmisítésre állították ezért nem tudták befejezni a párbajt. Harth egy királyi hajóval ment el Cognus pedig a saját hajójával. Miután megszökött visszatért a nal-huttai palotájába, hogy tanulmányozza a holokront.

Életrajz

Élet mint Jedi

Az Erőérzékeny Set Harth bekerült a Jedi lovagok képzésébe ahol Aru-Wen mester alatt tanult. Mikor megalapult a Fény Hadserege Hoth nagyúr vezetésével Harth mestere azonnal csatlakozott. A Fény Hadserege a Kaan Sith Nagyúr által megalapított '''Sötét Tesvériség''' ellen harcolt.A hetedik csatában ahol Kaan gondolatbombával akarja megsemmisíteni meg a Jediket Hoth összegyűjtött egy 100 fős sereget amiben Aru-Wen is benne volt, lement a barlangba ahol Kaan útnak akarja indítani a gondolatbombát. Sikrült neki és ezzel elpusztította a teljes Testvériséget, a 100 fős sereget, de Valenthyne Farfalla a hajójával elvitte a Fény Hadseregének többi részét. Ezután Harthot Obba mester vatte szárnyai alá és olyan feladatokkal bízta meg, hogy vigyen el neki a Jedi könyvtátba régi Sith ereklyéket. Harthot ezek a Sith leletek nagyon befolyásolták és a sötét oldal felé terelték. Végül a Sötét oldalra állt és kivállt  a rendből. 

A bukott Jedi

Harth hallott egy régi sith ereklyéről amely túlélte ruusani katasztrófát. Ez az ereklye a '''Doanon''' van. Elment oda és megalkudott a kantinos rodiaival Quanoval, hogy vigye el a bányászokhoz akiknél van az ereklye. Közbentalálkozott a Sith sötét nagyurával Darth Zannah-val aki fenyegetéssel rávette arra, hogy legyen a tanítványa.

Harth elfogadta az ajánlatot(amely az életébe került volna) és Darth Zannah tanítványa lett bár még nem lett Sith mester mert még meg kellett ölnie mesterét Darth Bane-t aki a doani Kőbörtönben raboskodott. Zannah bement és Harth őrizte a hajót. Harth nem tartotta be az ígéretét és mégis bement a Kőbörtönbe. Bent megtalálta Darth Andeddu holokronját amit Darth Bane hozott el a Prakith-ról. Elvitte a holokront és gondolkozott melyik hajóval szökjön meg. Mikor kiválasztotta a hajót bejött a hajó tulajdonosa egy ikotchi fejvadász. A fejvadász párbajra hívta őt. A küzdelem közben Bane fogvatartója Serra hercegnő önmegsemmisítésre állította a Kőbörtön rendszerét ezért nem tudták befejezni a párbajt. Az ikotchi a sajátjával Harth pedig egy királyi hajóval.

A nagy felfedező

A nagy felfedező

Miután elvitte Andeddu holokronját megtanulta az örök élet titkát de nem használta. Klónoztatta magát és ezzel a módszerrel a Klónháborúkig élt.

Advertisement