Kaminopedia
Advertisement

    Obiwanjarjar.jpg

„Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

Egy Sith reménység, vagy leendő Sith ként is ismerve, egy olyan egyén volt, akit így neveztek a Sithek többsége a Korribanon, aki arra törekedett, hogy felvegyék a Sith akadémiára, amit azon a világon alapítottak meg a Jedi Polgárháború alatt. Sokan közülük normális személyek voltak, akik jobb életmódot akartak elérni, vagy legalábbis a részesei legyenek annak, amit ők a győztes oldalnak hittek, míg mások korábban Jedik voltak, akiket elcsábított a sötét oldal.

Története

A Jedi Polgárháború alatt, sok reménység megpróbált csatlakozni a Sith akadémiára a Korriban bolygón, remélve, hogy megtanulják használni az Erő sötét oldalát. Ahhoz, hogy valakit befogadjanak a Sith akadémiába, a kilátásban lévő személynek eléggé lenyűgözőnek kellet lennie, hogy kapjon egy Sith medált. A végső döntés a Sith twi'lek Yuthura Banon múlt, aki Uthar Wynnnek, az akadémia mesterének a tanítványa volt, aki aztán megkezdte volna a Leendő Sithek kiképzését. Viszont, mivel a Sithek nem tűrték meg a kudarcot, sok növendék holtan végezte.

Shaardan zaklat egy csoportnyi Sith reménységet.

Egy alkalommal, Shaardan tanuló belefáradt három reménységbe, akik folyton helytelen válaszokat adtak a Sithekkel kapcsolatos erkölcsi kérdésekben. A helyzet annyira kimerítette, hogy nem tudta eldönteni, mit is tegyen velük, ezért a legelőnyösebb választása az volt, hogy megölje őket Erő villámlással. Amikor megkérdezte az amnéziás Revant, hogy mit tegyen velük, Revan meggyőzte őt arról, hogy engedje el őket.

Más leendő Sitheket ostoba feladatok elvégzésével lettek becsapva, más Sithek szórakoztatására. Különösen Mekel, aki meggyőzött párat, hogy álljanak egy helyben, megígérve, hogy elismeri azt a személyt közülük, aki a legtovább bírja élelem, víz és alvás nélkül. Viszont, ő sosem szándékozott elismerni bárkit is az akadémián és Revan kifogásolta ezt, amire Mekel megsértődött és bátortalanul fenyegetőzve el ment. Miután Mekel tovább állt, Revan meggyőzte a reménységeket, hogy hagyják abba a Sithhez való csatlakozásuk esélyeinek keresését, egyeseket meggyőzve az igazságról, míg másoknak azt hazudva, hogy nem sikerült bevágódniuk.

Mikor Revannek sikerült megszereznie egy Sith medált, pár reménység megközelítette őt, akik szintén vágytak olyan eszközre. Végül meggyőzte őket, hogy hagyjanak fel a küldetésükkel, hogy ők is szereznek egyet. Mégis, voltak mások, akik a Dreshdae település körül bolyongtak, vagy éppen a kantinájában, az Ittas Oldalban vagy a Czerka Vállalat szektor irodáiban.

A színfalak mögött

A Sith reménységek a Star Wars: Knight of the Old Republic játékban jelennek meg és kölcsönhatásba lépnek a játékossal a játék részeként a Korribanon. Míg a "Sith reménység" kifejezés a játékos párbeszédek NPC-jében használják, addig a játék "célmutatója" "leendő Sith"ként utal rájuk.

Megjelenések

  • Star Wars: Knights of the Old Republic (Először tűnik fel)
  • Jedi Quest: The Final Showdown (látomás Obi-Wan Kenobinak)

Források

Advertisement