Kaminopedia
Advertisement

K Á N O N
L E G E N D Á K

KANON.png

A Skako Minor, röviden csak Skako, bolygó volt a galaxis magjában, a skakoi és poletec fajok otthona. A bolygó a Techno Unió befolyása alatt állt, központja Purkoll városban volt található. Ebben a világban született Wat Tambor, az egyik Kereskedelmi Cég és a Szeparatista Tancss egyik tagja. A Skako Minoron egy műhelyt működtetett, ahol volt egy kísérleti alanya, egy rég halottnak hitt klónkatona Echo.

A Techno Unió semlegességére a Skakót hozzácsatolták a Galaktikus Köztársasághoz, aminek Wat Tambor eléggé nem örült, viszont titokban az FRK-hoz csatlakozott és emiatt a poletecek nem örültek. Később egy rövid időre a Galaktikus Birodalom megszállta a bolygót.

Leírása

A Skako Minor a Galaxis Magvilágbeli régiójában található, az L-9-es galaktikus koordinátán. A Skakot érinit a Hydinai, a Brentaal és a Fedalle Kereskedelmi Útvonal. A mérsékelt világon, ködös felület szerepelt kanyonok, hegyek, barlangok, kráterek, és a gombás erdők. Volt egy atmoszféra a hidrogén-szulfid, amelyek egy egyedi nyomást hoztak létre a felszínén.

A Skakon két értelmes faj lakja, a skakoi és a poletec, akik a háborút nagyon ellenzik és Purkoll várostól nem messze egy faluban élnek. A bolygón egy igen nagy sárkányszerű keeradak nevű lények is lakják, amiket a poletec megszelidítettek és nagyjából a bolygó síkságja felett közlekednek rajtuk.

Történelem

A Skako történelme során a Techno Unió fennhatósága alát tartozott jó sokáig. De csatlakozott a Galaktikus Köztársasághoz, aminek sok skakoi nem nagyon örült, de titokban az FRK-hoz csatlakozott.

A Klón Háború utolsó évében Anakin és csapata a Skakora jöttek mert innen fogták az algoritmusokat, amiket egy rég halott társuk Echo vezérel. Eljutottak a Poletec faluba, ahol nagy nehezen végül vérrontás nélkül is megtudtak abban állapodni hogy elvezetik őket Purkoll városához, de onnantól magukra maradnak.

Ezután Purkoll városba érve Wat Tambor megtudta hogy egy Jedi és egy klón csapat bejutott a városba. A Techno Unió székhelyének irodájában kiszabadították Echot és egy meneküléssel eltudták hagyni Purkoll városát.

A Birodalom felemelkedése után a Birodalmiak egy rövid időre megszállták a Skakot.

Helyek

A Skako Minoron volt a Techno Unió székhelye Purkoll város, ahol Wat Tambor rendezte személyes műhelyét. Purkoll várostól nem messze található a Poletec falu, amit az értelmes poletec faj lakja.

Megjelenések

TCW mini logo.jpg Star Wars: A klónok háborúja - „A Rossz Osztag(Első említés.) (Először azonosítva, mint Skako Minor)

TCW mini logo.jpg Star Wars: A klónok háborúja - „Egy távoli visszhang(Először tűnik fel)

TCW mini logo.jpg Star Wars: A klónok háborúja - „A Keeradaks szárnyain

TCW mini logo.jpg Star Wars: A klónok háborúja - „Befejezetlen üzlet(Megjelenés visszaemlékezésben)

Aphra orvos 15

Aphra orvos 16

Aphra orvos 18 (Csak megemlítve)

Advertisement