Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

Fájl:Solo Egy Star Wars-történet - magyar előzetes 2

330x330px

A Solo: Egy Star Wars történet 2018-as Star Wars-film Ron Howard rendezésében. A második Star Wars Antológia film a Zsivány Egyes után egy igazi űrwestern. A filmet az előző filmhez képest ugyanúgy a Lusacfilm Ltd. és a Disney gyártotta. A forgatókönyvet Lawrence Kasdan és Jon Kasdan írta meg, a film producerei Kathleen Kennedy, Simon Emanuel és Lawrence Kasdan.

A film világpremierje május 10-én volt Los Angelesben és ezt követte a Cannes-i Filmfesztivál május 15-én. Általában a kritikusoktól pozitív visszajelzéseket kapott, akik fantasztikusnak találták a látványvilágát és a zenét, habár negatív visszajelzéseket is kapott. A kritikusok 26%-a azt vallotta, hogy a film története egy kicsit gyenge. Viszont a 91. Akadémiai díjjal a legjobb vizuális effektekért jelölték a filmet. A hazai bemutató 2018. május 24-én volt.

Cselekménye

A film Han Solo fiatal életét mutatja mielőtt csatlakozott volna a lázadáshoz és mielőtt megismerkedett volna a szépséges Leia hercegnővel, Csubakkával és Lando Calrissiannal. Csubakkával, Q'irával, és Tobias Beckettel koaxiumokat kell ellopni a kesseli bányákból, hogy a Vörös Hajnalé legyen az értékes anyag.

Egyéb nyelvek
Advertisement