Kaminopedia
Advertisement

LEGENDS.png

A SWTOR logója.

A Star Wars: The Old Republic (magyarul Star Wars: A Régi Köztársaság) egyszerűbben SWTOR, vagy csak TOR egy, a Star Wars világában játszódó MMORPG. Gyakorlatilag a KOTOR első, online játszható verziójaként tekinthetünk rá. Kiválaszthatjuk, hogy a Birodalommal vagy a Köztársasággal akarunk-e lenni. A Birodalom és a Köztársaság is 4-4 kaszttal rendelkezik, azon belül pedig 2-2 "advanced class", és 6-6 társ van .

Karakter alkotás

Minden játékos maga választhatja ki, hogy nézzen ki a karaktere, amit később meg lehet változtatni, azonban ehhez Cartel Coins kell. Ezenfelül választhatunk női és férfi karakter között.

Karaktertörténet

Minden játékos eldöntheti milyen kasztba (a 10. szinten milyen advanced class-ba) tartozzon, ezenfelül pedig dönthetsz Sötét és Világos döntésekről amik "pontokat" érnek, minél több "pont" van annál nagyobb a Sötét vagy Világos szint. 5 ilyen szint van (Light I, II, III, IV, V, és Dark I, II, III, IV, V). Ez a szint döntőszerepet nem kap, de egy-két dologba dönthet, mint pl: Armorok, felszerelések, járművek. Minél nagyobb a "Dark" szint annál jobban látszódhat a Sötét Oldali elváltozás amit az "Outfit Designer-ben" lehet beállítani.

Free to Play, Preferred és Subscription fiók

Free to Play

A Free to Play (FtP vagy F2P) fiók a teljesen ingyenes fiók, tehát nem lett tranzakció létrehozva.Ezzel a fiókkal maximum 50. szintig juthatunk és nem kezdeményezhetünk vagy fogadhatunk cserét (tételek).

Preferred

A Preferred fiókra már volt költve, de még mindig nem tartalmaz kiegészítőket. Ezzel a fiókkal maximum 50. szintig juthatunk, de fogadhatunk vagy indíthatunk cserét (tételek).

Subscription

A Subscription fiók-ba már lett valamilyen előfizetés vásárolva, így a 70. szintig juthatunk el, ha az összes kiegészítőt végigjátszottuk.

Kaszt

Minden oldalon 4-4 kaszt van, (a Kasztok és "advanced class"-ok fülbe le vannak írva) amit a karakter alkotásnál kell kiválasztani. Nem minden kaszt-ot lehet párosítani minden fajjal (részletesebben a lenti táblázatban van ábrázolva). A kaszt nagyon sokat dönthet abban, hogy milyen eszközre fekteted a hangsúlyt... (Pl a Sith Warrior inkább a fegyverére az Inquisitor inkább az erőre hagyatkozik). A fő kaszt dönt az advanced class-ról is.

Advanced class

Az advanced classt kaszt kiválasztás után lehet kiválasztani a karakter alkotásnál. Az advanced class dönthet dolgokról, pl.: az armorokról, fegyverek használatáról, stb.

Kasztok és "advanced class"-ok

Birodalom

  • Sith Inquisitor (kaszt)
    • Assassin (advanced class)
    • Sorcerer (advanced class)
  • Sith Warrior (kaszt)
    • Marauder (advanced class)
    • Juggernaut (advanced class)
  • Bounty Hunter (kaszt)
    • Powertech (advanced class)
    • Mercenary (advanced clas)
  • Imperial Agent (kaszt)
    • Sniper (advanced class)
    • Operative (advanced class)

Köztársaság

  • Jedi Knight (kaszt)
    • Guardian (advanced class)
    • Sentinel (advanced class)
  • Jedi Consular (kaszt)
    • Sage (advanced class)
    • Shadow (advanced class)
  • Smuggler (kaszt)
    • Gunslinger (advanced class)
    • Scoundrel (advanced class)
  • Trooper (kaszt)
    • Vanguard (advanced class)
    • Commando (advanced class)

Birodalmi kasztok

Sith Inquisitor

Icon class sithinquisitor.png

A Sith Inquisitorok nagy hangsúlyt fektetnek Az Erőre és legöbb esetbe erre hagyatkoznak a Sith Warrior kaszttal ellentétben.

Sith Warrior

Icon class sithwarrior.png

A brutalitásukról híres Sith harcosok, akik nagy mértékben hagyatkoznak a fénykardjukra és nem riadnak meg semmilyen faladattól.

Bounty Hunter

Icon class bountyhunter.png

A Fejvadászok (Bounty Hunterek), egy jól kiképzett és méltán híres népség akik mindig teljesítik a megbízásukat.

Imperial Agent

Icon class imperialagent.png

A Birodalom ügynökei, a titkosszolgálat egy veszélyes és elszánt csoport akik nagyon fontos munkát végeznek.

Köztársasági kasztok

Jedi Knight

Icon class jediknight.png

A Béke őrzői egy kicsit katonabőrbe bújva, de ennek ellenére csak akkor ölnek ha szükség van rá oktalanul senkit nem bántanak.

Jedi Consular

Icon class jediconsular.png

A Köztársaság védői akik inkább Az Erőre hagyatkoznak, bölcsességük is méltán híres.

Smuggler

Icon class smuggler.png

A Csempészek (Smugglerek) kalandos egy társaság mindig valami bajba kerülnek de józan eszükre hagyatkozva mindig kimásznak a kalamajkából...

Trooper

Icon class trooper.png

A katonák (trooperek) büszke a feladatuk, megvédeni az ártatlan, magatehetetlen embereket a Köztársaság is büszke hősies, rendíthetetlen katonáikra.

Hajók (kasztonként használhatók)

Birodalom

  • Sith Inquisitor
    • Fury
  • Sith Warrior
    • Fury
  • Bounty Hunter
    • D5-Mantis
  • Imperial Agent
    • X-70B Phantom

Köztársaság

  • Jedi Knight
    • Defender
  • Jedi Consular
    • Defender
  • Smuggler
    • XS Freighter
  • Trooper
    • BT-7 Thunderclap

Játszható fajok

Ember

Chiss

Miraluka

Mirilian

Rattataki

Sith Aranyvérű

Cathar

Kiborg

Zabrak

Togruta

Twi'lek

Összesen 11 játszható faj van, amik a következők:CatharChissKiborgEmberMiralukaMirialanRattatakiSith AranyvérűTogrutaTwi'lekZabrak

Ez a táblázat mutatja meg melyik fajt melyik kaszthoz lehet választani.

Jedi Knight Jedi Cunsular Trooper Smuggler Sith Warrior Sith Inquisitor Bounty Hunter Imperial Agent
Cathar
Chiss X X X X X X
Kiborg
Ember
Miraluka X X X X X X
Mirialan X X X X
Rattataki X X X X X
Sith Aranyvérű X X X X X X
Togruta
Twi'lek X X X X
Zabrak

Helyszín és idő

A KOTOR II után nagyjából 300 évvel játszódik a Star Wars galaxisban. A Sithek itt még erősek, és nagy fenyegetést jelentenek a Galaktikus Köztársaságra. A játék kezdetekor a két birodalom fegyverszünetet kötött.

Játszható területek

Társak

Birodalom

Sith Inquisitor

Khem val.png 2vr8.png Revel.png Ashara Zavros.png Talos Drellik.png Xalek01.png
Khem Val 2V-R8 Andronikus Revel Ashara Zavros Talos Drellik Xalek

Sith Warrior

Vette icon.png 2vr8.png Malavi Quinn.png Jaesa willsaam lite.png Lieutenant Pierce icon.png Broonmark icon.png
Vette 2V-R8 Malavai Quinn Jaesa Willsaam Lieutenant Pierce Broonmark

Bounty Hunter

Mako icon.png 2vr8.png Bounty Hunter (2) Gault.png Torian.png Blizz icon.png Skadge icon.png
Mako 2V-R8 Gault Torian Cadera Blizz Skadge

Imperia Agent

Kaliyo Djannis01.png 2vr8.png Vector Hyllis.png Doctor Lokin.png Ensign Raina Temple.png Scorpio.png
Kaliyo Djannis 2V-R8 Vector Hyllis Doctor Lokin Ensign Raina Temple SCORPIO

Köztársaság

Jedi Knight

T7-O1 icon.png C2-N2.png Kira Carsen.png Doc.png Sargent rusk.png Lord scourge.png
T7-O1 C2-N2 Kira Carsen Doc Sergeant Rusk Lord Scourge

Jedi Consular

Qyzen fess.png C2-N2.png Theran Cedrex.png Zenith.png Lieutenant Iresso.png Nadia Grell.png
Qyzen Fess C2-N2 Tharan Cedrax Zenith Lt. Felix Iresso Nadia Grell

Smuggler

Corso riggs.png C2-N2.png Bowdaar icon.png Risha.png Akaavi Spar.png Guss Tuno.png
Corso Riggs C2-N2 Bowdaar Risha Akaavi Spar Guss Tuno

Trooper

Aric Jorgan.png C2-N2.png ElaraDorne.png M1-4X.png Tanno vik.png Yuun.png
Aric Jorgan C2-N2 Elara Dorne M1-4X Tanno Vik Yuun

Kiegészítők

Összesen 6 + kiegészítő található, a játékban.

  • Rise of the Hutt Cartel (RotHC)
  • Galactic Starfighter
  • Galactic Strongholds
  • Shadow of Revan (SoR)
  • Knights of the Fallen Empire (KotFE)
  • Knights of the Eternal Throne (KotET)

Csere

Preferred és Subscription fiókkal fogadhatunk, és indíthatunk cserét, amin különböző tételeket cserélhetün. Mindkét félnek meg kell egyeznie az adott árban/tételekben és csak akkor érvényesíthető a tranzakció. Free to Play fiókkal nem indíthatunk/fogadhatunk cserét.

Fizetőeszközök

A játékban kétféle fizető eszköz van, a Credit és a Cartel Coins (CC).

Packok

Packocat a Cartel Marketbe (ritkán lehet találni a Galactic Trade Networkbe is) lehet kapni amik exkluzív armorokat, fegyvereket, mountokat tartalmazhat...

Mountok

A mountok (agy csak egyszerűen járművek) a gyorsabban való eljutást teszi lehetővé A és B pont között... Mountokat lehet szerezni: Cartel Bazaarba, Galactic Trade Networkbe, Vendoroknál, Cartel Marketbe vagy kód(ok) beváltásával is.

Armorok

Az armorok (felszerelések) fontos részei a játéknak, mivel nem csak a kinézetről hanem health-ről (egészségről), védekezésről és még pár képesség felől is dönt. Armorhoz hozzá lehet jutni, a Cartel Marketbe, Cartel Bazaarba, Galactic Trade Network-be és kaphatsz armort ellenségek megöléséért vagy küldetések teljesítéséért.

Fénykard

Különböző fénykardokat lehet szerezni, amiknek különböző pontszámaik vannak.

Szín

A fénykard színét a kristály adja, amit be lehetszereni Cartel Bazaarba, Galactic Trade Networkbe, Vendoroknál, Cartel Marketbe (inkább packokban).

Fegyverek

Minden kaszt-nak (és advanced class-nak) megvannak a maga fegyverei, amiről kaszt és advanced class választásnál kapunk felvilágosítást. Fegyverhez hozzá lehet jutni, a Cartel Marketbe, Cartel Bazaarba, Glactic Trade Network-be és kaphatsz armort ellenségek megöléséért vagy küldetések teljesítéséért.

Kód beváltás

A kódokat a SWTOR weboldalán lehet beváltani különböző használati tárgyakért... A beváltás itt lehetséges.

Weboldal

A SWTOR weboldalának nyitólapja. (2016.10.15)

A SWTOR játéknak természetesen van weboldala, ami itt érhető el. A weboldal időnként változik.

Szerverek

US

  • The Bastion (Világos) (PvP)
  • Begeren Colony (Világos) (RP-PvE)
  • The Harbinger (Világos) (PvE)
  • The Shadowlands (Világos) (PvE)
  • Jung Ma (Világos) (RP-PvP)
  • The Ebon Hawk (Világos) (RP-PvE)
  • Prophecy of the Five (Világos) (PvP)
  • Jedi Covenant (Világos) (PvE)

EU

  • T3-M4 (Átlagos) (PvE) (Német)
  • Darth Nihilus (Világos) (PvP) (Francia)
  • Tomb of Freedon Nadd (Világos) (PvP) (Angol)
  • Jar'Kai Sword (Világos) (PvP) (Német)
  • The Progenitor (Világos) (RP-PvE) (Angol)
  • Vanjervalis Chain (Világos) (RP-PvE) (Német)
  • Battle Meditation (Világos) (RP-PvE) (Francia)
  • Mantle of the Force (Világos) (PvE) (Francia)
  • The Red Eclipse (Átlagos) (PvE) (Angol)

Marketek, vendorok, bazárok

A legnagyobb "áruház" a Galactic Trade Network, ahol bárki árusíthat. A Fleeten található egy Cartel Bazaar is. Cartel Coinért vásárolhatunk exkluzív árukat a Cartel Marketbe. Minden bolygón több száz "vendor" (árus) található különböző portékával (Egészségügyi felszerelések, fénykardok, armorok, stb...)