FANDOM

TendauBendon
Tendau Bendon
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Ithor

Fizikai jellemzők
Faj

Ithori

Nem

Hímneműek

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Tendau Bendon egy ithori szenátor volt, aki az Ottega szektort képviselte a Galaktikus Szenátusban a klónok háborúja előtt és közben.

Életrajz

Tendau Bendon az Ottegea szektor szenátora volt Finis Valorum főkancellár utolsó időszaka alatt. Bendon azok közé a szenátorok közé tartozott, akik nyíltan támogatták Valorumot, még akkor is, amikor a Szenátus nagy része leváltotta volna.

YE 33-ban Valorum kancellát megadóztatta az addig szabad kereskedelmi területeket. A nabooi Palpatine szenátor ezután azt javasolta, hogy a begyűjtött pénz egy részét az érintett területek fejlesztésére költsék. Bendon és a régió más szenátorai, köztük Yarua és Horox Ryyder üdvözölték az ötletet.

Bendon kemény ellenzéke volt a Hadsereg Felállítási Törvénynek. A klónok háborúja közben is szenátor volt. YE 19-ben letartóztatták, mert a Kétezrek Delegációjának a tagja volt.

Személyiség és jellemzők

A Coruscanton eltöltött ideje alatt Bendon látogatta a Coruscanti Operaházat, mint sok más politikus ebben az időben. Ismert, hogy Bendon segített egy bith társulatnak előadni a Jövő Lidérceinek Rövid Uralkodása című darabot.

A színfalak mögött

Úgy volt, hogy szerepel a Baljós Árnyakban, de kivágták a végleges verzióból.

Néhányan tévesen állítják, hogy a Mos Espa-i ithori kereskedő Bendon szenátor volt.

Megjelenések

Az Ottega szektor szenátora
Később Umwaw Moolis

Egyéb nyelvek