K Á N O N
L E G E N D Á K

LEGENDS.png

Tisztogatás Ziro palotájában vagy Rajtaütés Ziro a hutt szórakoztató klubjában, egy kisebb fajta összecsapás volt a Coruscant alsóbb szintjén Ziro palotájában. Utazás után Ziro Desilijic Tiure a szórakozóhely, amely megduplázta Amidala szenátor kihallgatta a beszélgetését és kiderült hogy ő áll Rotta elrablásában és hogy összejátszik a Szeparatisták vezetőjével Dooku gróffal. Elfogták és a palota börtönébe vitték, ahol kapcsolatba léphetett protokolldroidjával , a C-3PO-val, és közölje vele, hogy őrizetbe vették. A droid felvette a kapcsolatot a Coruscant gárdájával , aki a CC-1010 klónparancsnok vezetésével "Fox" becenevű csapatot küldött a palota megrohamozására, amelynek elsődleges célja a szenátor megmentése volt.

A rajtaütésen Amidala sikeres megmentése és Ziro elfogása történt. Használata révén Ziro a kommunikációs eszközök, a kapcsolattartó is visszaállították a Jabba, aki figyelmen kívül hagyja a kommunikáció a köztársasági ez idő alatt az ő tévhitet, hogy a Köztársaság hivatott kiirtani az egész klán. Ez lehetővé tette Amidalának, hogy bebizonyítsa, hogy a Köztársaság nem cselekszik Jabba ellen, kitéve Ziro kezét az ellene való igazi cselekményben, amelyet Dooku vezetett. Biztosítva a köztársaság ártatlanságáról, Jabba beleegyezett a köztársaság és klánja közötti szerződésbe, és lehetővé tette a Köztársaság haderejének biztonságos áthaladását a Hutt űrben, hozzáférést biztosítva számukra a Külső peremterületeket, amelyeket a szeparatisták elvágtak.

Megjelenések

Star Wars: A klónok háborúja (film)

Egyéb nyelvek