FANDOM

LEGENDS

TolSkorr
Tol Skorr
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 19, Saleucami

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Barna

Szemszín

Zöld

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás
Mester(ek)

Dooku gróf

Tol Skorr egy ember jedi lovag volt, aki a Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben élt. Miután a klónok háborúja idején a sötét oldalra bukott, csatlakozott a Független Rendszerek Konföderációjához és Dooku gróf Sötét Ministránsainak tagja lett.

Életrajz

Skorrt lelőtték és majdnem megölték a kalózok egy küldetés során a Korriban felett, de az életét Dooku gróf megmentette. Skorr kérdések nélkül követte Dookut attól a naptól fogva és az Erő sötét oldalára tért át.

Skorr lett Dooku egyik helyettese a Független Rendszerek Konföderációjában Sora Bulq, Kadrian Sey és később Quinlan Vos mellett. Skorr erősen rivalizált Vosszal, akit a pozíciójára veszélyesnek érzett. Skorr ott volt, amikor Dooku elfoglalta a Tibrint, a kiffu őrök elleni párbaj során és később versenyzett Vosszal a Korribanon, hogy megszerezzék Darth Andeddu sith holokronját.

Miután Vos üres kézzel tért vissza a küldetéséről a Honoghron, Dooku megbízta Skorrt és Asajj Ventresst, hogy vadásszák őt le. Csapdába ejtették Vost a felfedező jármű Titavian IV-n, és sikerrel megölték volna, ha Obi-Wan Kenobi nem avatkozik közbe. Mivel Ventress Kenobira koncentrált, Skorr tovább folytatta Vos támadását, mielőtt megzavarta volna egy szökött rancor. Ezután fogta a személyes hajóját, egy KR-TB Doomtreadert, hogy levadássza Vost, de lelőtték és Ventressszel a Titavian IV-en maradt.

Skorr részt vett a Saleucami ostrománál, ahol a rivális Quinlan Vos ölte meg, amikor az Erő segítségével egy láva-verembe taszította, miután legyőzte őt Quinlan.

Személyiség és jellemvonások

Tol Skorr rendkívül lojális volt Dooku grófhoz és a parancsait kérdés vagy tétovázás nélkül teljesítette. Mindig kész volt elnyerni Dooku kegyeit és emiatt intenzív rivalizálás volt Quinlan Vos és közte.

Erők és képességek

Tol Skorr ismerte az Erő fojtást és meglehetősen tapasztalt fénykard-forgató volt, bár elmaradt Asajj Ventresstől vagy Sora Bulqtól.

Megjelenések