FANDOM

Tookarti01
Tookarti
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 22, Kerék

Fizikai jellemzők
Faj

Chadra-fan

Nem

Hím

Hajszín

Fekete

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Független Rendszerek Konföderációja

Tookarti a Kerék chadra-fan lakója volt a Klón Háborúk első napjaiban.

Életrajz

Amikor Aayla Secura Jaayza álnéven a Kerékre érkezett, hogy felkutassa a Korto Vos álnéven tevékenykedő Quinlan Vost, azzal az indokkal, hogy a férfi tartozik neki, Tookarti elvezette hozzá. Mivel attól félt, hogy a lány kém vagy bérgyilkos, a chadra-fan felbérelt néhány bűnözőt, hogy derítsék ki az igazságot róla, de a twi'lek legyőzte és arra kényszerítette őket, hogy vigyék Voshoz. Meglepődött, hogy azok ketten ismerik egymást. Segített, hogy megtalálják Khaleen Hentzet, majd Zenexet és közvetítőjét. Ugyanakkor Tookarti Dooku gróf kettősügynöke volt, aki a Kamino elleni támadás titkait őrizte. Nem értette, hogy ura miért kívánja, hogy a titkok kiderüljenek a Jedik számára. Miután elárulta Vost, aki azért, hogy beépüljön Dooku szervezetébe elárulta a Galaktikus Köztársaságot a Független Rendszerek Konföderációjának a Brentaal IV-ről szóló értékes információk átadásával, a Jediknek a Nar Shaddaan, a Jedi Tanács Agen Kolart küldte, hogy elfogja Vost, tudva, hogyha a látszat akció kudarccal végződik, az Vos bukását a Sötét Oldalra még hitelesebbé teszi. Vos később megölte Tookartit.

Más nyelveken