Kaminopedia
Advertisement

KANON.png

Unkar Plutt egy törvénytelen roncsvadász és kereskedő, aki a Jakkun él harminc évvel az Endori csata után. A crolute fajba tartozik és a Niima Állomás szemétfőnöke, aki fegyvereket, fogaskerekeket és maradványokat vásárolt a lázadó és a birodalmi hajókról, amelyek a Jakkui csata közben zuhantak le. A kegyetlen Unkar használt bérelt gengszterek érvényesítéséhez markában barter, elküldi őket büntetni bármely megkötő akik mertek pancsolás jogosulatlan kereskedés vagy tárgyalásos túl agresszíven.

YU 34-ben a Niima Állomás főnöke lett, aki nem csak más roncsvadászokat, hanem Reynek is adott munkát az Erő-érzékenynek. Rey mindig is azt hitte hogy egyszer a szülei visszatérnek a Jakkura és elviszik. De nem hanem tovább maradt roncsvadász. Amikor Unkar Plutt megkérdezte Reytől hogy BB-8 eladó amelyre Rey azt felelte hogy nem eladó. Erre feldühödött és elmondta a munkatársainak hogy szerezzék meg neki a droidot.

A Jakkui menekülés során Rey, Finn és BB-8 ellopták a Millenium Falcont, ami Plutt tulajdona volt, iszonyú dühös lett és ezután Reyt a Takodana bolygóig követte.

Megjelenések

Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő (Először tűnik fel)

Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő (regény)

Advertisement