KANON.png

A Végső Rend vagy másik nevén az Új Birodalom, egy sith kormány volt YU 35-ben, amikor a sérült testeben visszatérő Palpatine (Darth Sidious) kikiáltotta a Végső Rendet az Ismeretlen Régiókban. Az Exegolon a Sith Flotta felemelkedett a jég alól, egy csomónyi Xyxston osztályú csillagrombolókból álló flotta.

Alapítás

YU 35-ben, amikor Kylo Rend megtalálta Darth Sidious szétroncsolt testét az Exegolon, kikiáltotta az új Sith Birodalom nevét a Végső Rendet, hogy végleg leigázza a galaxist, és azt is, hogy a flottát Kylo Rennek adja. Bejelenti, hogy a lakott világokat 16 órán belül megtámadják.

Új Birodalom

Miután Kylo lemondott az Első Rendről, és visszatért Ben Solóként, Pryde tábornok átvette az irányítást az egész Sith Flotta felett, és bejelenti neki a császár, hogy visszaállítsa a rendet a galaxisban, és hogy az egész világokat egyetlen egy Galaktikus Császárság legyen.

Mivel az Ellenállás szövetkezet a Kijimi bolygóval, ezért elrendelték a bolygó elpusztítását, ami a Xyxyston osztályú csillagromboló axiliális szuperlézere elpusztította. A fegyver vörös sugarat küldött, hogy megüti a felszínt, és vörös csavarokkal energiát használva eltalálja a bolygót, hatalmas sokkhullámot okozva Kijimi mentén, végül elérve a világ magját, és azt szétszakítva.

Elesés

Végül az Ellenállás és a Szabad Világok Flottája az Exegoli csatában legyőzték a Végső Rendet. Rey megölte Darth Sidioust, ezzel együtt a sithek végleg eltűntek a galaxisból.

Megjelenése

Csillagok háborúja IX: Skywalker kora

Egyéb nyelvek