Kaminopedia
Advertisement

Visszhang másnéven Echo a Domino szakasz tagja volt. Nevét gúnyból akasztották rá a többiek, mivel folyton a szabályzatokat "visszhangozta".

Visszhang a Rishi holdon.

"-Ne nevezzetek már folyton így!"

Kiképzését Kamino-n végezte, amit éppen, hogy csak el tudta végezni. Szolgálatát egy őrposzton a Rishi rendszerben kezdte.

Mikkor Grievous tábornok meg akarta támadni Kaminot, elfoglalta a Rishi rendszerben lévő megfigyelő állást, egy osztag különleges komandós, droiddal. Nehéz és néhány társa éppen, hogy csak ki tudott menekülni. Azon a napon végzett ellenőrzést a támaszponton Rex százados és Cody parancsnok, az ő segítségükkel foglalták vissza a Rishin lévő bázist. Ahoz, hogy figyelmeztessék a Köztársasági haderőket elpusztították a helyőrséget, ezzel megszüntetve a rádió jelüket. Mivel a bázis erős droid támadás alatt állt, ezért csak Nehéz hősies önfeláldozásával tudták megsemmisíteni a helyőrséget.

A bázis pusztulása után Grievous tábornok vissza hívta megszálló csapatait, és vissza vonult a túl erőben lévő köztársasági haderő elől.

A Rishi rendszeri ütközet után Skywalker tábornok elit seregébe, az 501-es légióba osztották be.Kamino ostromáig ott teljesített szolgálatot.

A Kaminoi csata után előléptették és a klónok egy elit harcos csapatába, az ARC harcosok közé nyert felvételt, társával, Ötössel.

AZ erőd ként becézett Szeparatista létesítmény ostrománál, Köztársasági hadifoglyok kimentésében vett részt. Az akcióban életét vesztette.

Advertisement