Kaminopedia
Advertisement
Wynni
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kashyyyk

Fizikai jellemzők
Faj

Vuki

Nem

Nőstény

Szemszín

Kék

Korszak(ok)
Hovatartozás

Nandreeson

Wynni egy nőstény vuki csempész volt a Kashyyykról, aki megpróbálta elcsábítani Csubakkát első látogatása során a Csempészholdon.

Kivétel volt a vukik között, miszerint elhagyta a családját és két élettársát, hogy csempész lehessen. A vuki hagyományok elhanyagolása erős utálatot ébresztett Csubakkában ellene.

YU 17-ben csatlakozott Hanhoz és Csubakkához, hogy megmentsék Lando Calrissiant Nandreeson bűnvezértől Zeen Afit, Kid Dxo'ln és Sinewy Ana Blue társaságábab. Han nem tudta, hogy igazából Nandreesonnak dolgozott, és amikor a menekítő csapat Nandreeson termében lévő úszómedencéhez ért, Wynni Han és Csubakka ellen fordult.

Nandreeson parancsára Wynni csatlakozott Afithoz, Kidhez és Nandreeson őreihez, hogy megöljék Solot, Calrissiant és Csubakkát (Blue nem segített egyik oldalnak sem a kiéleződő csatában). Wynni és Csubakka belesett a medencében a csata közben, ahol Csubakkának sikerült lefegyvereznie és elkábítania őt. Afit és Dxo'ln szintén eszméletét veszítette és elsüllyedt, de Wynni szerencséjére ő a hátára fordult, és képes volt lélegezni.

Amikor Nandreesont és őreit legyőzték, Han megkérte Csubakkát, hogy húzza őt ki és a hagyja a medence szélén, így legalább lesz egy kis esélye, amikor még több őr megérkezik. Annak ellenére, hogy Csubakka úgy érezte, hogy Wynni ezt nem érdemli meg, megtette, amit Csubakka kért.

Nem ismert, hogy mi történt vele ezután.

Megjelenések

Egyéb nyelvek
Advertisement