FANDOM

Xaverri
Életrajzi információk
Született

körülbelül YE 34

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Magasság

kicsivel alacsonyabb, mint 1,8 méter

Hajszín

Fekete

Szemszín

Sötétbarna

Korszak(ok)
      Droidöntöde „Jóságos tervezőm! Megáll a processzorom! Gépek gyártják a gépeket!”

„Nem, Solo. Nem vagyok bátor. Te vagy bátor. Én csupán nemtörődöm vagyok. A kettő nem ugyanaz.”
―Xaverri Han Solónak[forrás]

Xaverri ember nő volt, mágus és illuzionista, aki Galaxis-szerte tartotta előadásait néhány évvel a yavini csata előtt. Folyamatosan járta a Galaxist, általában egyedül. Soha nem telepedett le a múltjából fakadó fájdalom miatt. A lány megvetette a Birodalmat és számos alkalommal keresztbe tett neki. Nar Shaddaán beleszeretett Han Solóba, miután egy előadása után találkoztak. Rgy ideig közeli kapcsolatban álltak egymással, végül Xaverri elhagyta Solót. Később még kétszer találkozott Solóval — először a Nar Shaddaa-i csata folyamán, ahol segített megvédeni a Csempészek Holdját a Birodalmi Flottától, másodszor pedig a Crseih Állomáson, ahol tanácsaival megóvta Hant, hogy Waru befolyásolása alá kerüljön.

Élete

Fiatalkora és karrierje

Kapcsolata Solóval

„Még sosem voltak ilyen remek segédeim.”
―Xaverri Hannak és Csubakkának[forrás]

A Nar Shaddaa-i csata

„Hé, Solo, te tényleg nem tudod, mit beszélsz. A világ minden kincséért se hagytam volna ki egy ilyen alkalmat.”
―Xaverri Hannak a csata előtt[forrás]

A Crseih Állomáson

Kapcsolatai

„Solo... köszönöm. Olyan jól éreztem magam, mint már nagyon régen. Sajnálom, hogy el kell búcsúznunk egymástól...”
―Xaverri Hannak első közös estéjük után[forrás]

Férje

„Tudod, hogy volt egy családom, mielőtt találkoztál velem! Tudod, hogy a Birodalom--”
―Xaverri a családjáról és a férjéről[forrás]

Valamikor Xaverrinek volt egy férje, akit szeretett. Végül a férjét és a gyerekeit megölte a Birodalom. Xaverri ezután annak szentelte életét, hogy megbosszulja halálukat.

Han Solo

„Soha nem foglak elfelejteni, Xaverri.”
―Han Solo Xaverrinek[forrás]

Tehetsége

Személyisége

„A bosszú az én vallásom, Solo. Bosszút állni a Birodalmon azért, amit velem... amit az enyéimmel műveltek.”
―Xaverri Hannak[forrás]

A színfalak mögött

Xaverrit először Vonda N. McIntyre mutatta be A kristálycsillag című regényében, de a karakter magát és a kapcsolatát Han Solóval nagyobb részletességgel csak később fedték fel, az Ann C. Crispin által írt A hutt játszma című könyvben.

Megjelenések

Források

Egyéb nyelvek