Kaminopedia
Advertisement

Az orgyilkos Zam Wesell különleges képeségekkel bír: mint a clawdit alakváltás, bárki külsejét le tudja utánozni. Néhány évig Jango Fett mellett dolgozott, később Jango is ölte meg egy kaminói 

Korai Élete

Zam Wesell a Zalanon, a mabarikok bolygóján született. A mabari egy ősi harcos rend, ők tanították Wesellt, egészen addig amíg pénzsovárság miatt el nem költözött a hatalmas metropoliszba a Denonba. Itt jó hasznát vette tanulmányianak és beállt orgyilkosnak.

Sikertelen merénylete Padmé Amidala ellen.

Jango Fett fel kérésére Zam Wesell elválalja, hogy megöli Padmé Amidalát. Valamivel később Wesell lebombázta Padmé Amidala cirkálóját, de maga a szenátor nem volt a hajón hanem segítőjét Cordét érte a bombázás, aki meg is halt. Wesell elmondta a történteket Jango Fettnek aki adott neki, pár kouhun nevű , ízeltlábú lényt,  a kouhunok sok lábbal rendelkeznek amellyel kitűnően tudnak mászni, ezek a kis lények testükben képesek mérget szállítani, amit ellenségükbe képesek úgymond beinjekciózni a méreg halálos. Wesell sikeresen bejutatta a kouhumokat Padmé ágyába, de Anakin Skywalker és Obi-Wan Kenobi időben megjelentek, és megmentették a szenátor életét a kouhumoktól. Zam Wesell egy lopott járművel próbállt elmenekülni a két Jedi elől, akik üldözőbe vették. Anakin és Obi-Wan egy klubban bujkálva találták meg Zam Wesellt. Anakin nyomban elkezdte faggatni az orgyilkost hogy ki bérelte fel. Zam Wesell elkezdte mondani hogy egy fejvadász volt, de mire elmondta volna a nevét. Jango Fett halálosan nyakba lőtte egy különleges kaminói fegyverrel, Zam Wesell pár pillanattal később meghalt.

Fegyvere

Zam Wesell egy KYD-21  sugárpisztollyal rendelkezett.

Források

Star Wars: Klónok Támadása című film

Simon Beecroft és Pablo Hidalgo: Star Wars Szereplők Nagy Könyve

Star Wars: Galaktikus Atlasz 

Amy Racliffe: Women Of The Galaxy

Advertisement