ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"ოსტატო კენობი, მანდალორის ძალადობრივი წარსული უკან დარჩა."
―ალმეკის და ობი-ვან კენობის საუბრიდან[წყარო]

ალმეკი იყო მამაკაცი პლანეტა მანდალორიდან, ერთ დროს — გრაფინია სატინ კრიზიმშვიდობიანი რეჟიმის მომხრე. კლონთა ომების დროს იგი მანდალორის პრემიერმინისტრის მოვალეობას ასრულებდა და ყველანაირად ცდილობდა პლანეტის ინტერესების დაცვას. თუმცა, როდესაც მანდალორმა კლონთა ომების დროს ნეიტრალურობა გამოაცხადა და შეუწყდა გალაქტიკურ რესპუბლიკის დახმარება, ალმეკმა მიმართა შავი ბაზრის გზას, რათა მანდალორელებისთვის აუცილებელი პროდუქტები მიეწოდებინა. ბოროტმოქმედებმა ტოქსიკური ჩაის მეშვეობით მოწამლეს სუნდარის მოსახლეობისთვის განკუთვნილი პროდუქტები, რასაც მოჰყვა მრავალი ბავშვის საავადმყოფოში მოხვედრა. ალმეკის შავბნელი საქმიანობა მოგვიანებით გამოაშკარავდა და იგი პატიმრობაში აღმოჩნდა.

როდესაც დართ მოლმა დაიყპრო მანდალორი, მან ალმეკი ციხიდან გაათავისუფლა და დაუბრუნდა პრემიერმინისტრის თანამდებობა, ხოლო ალმეკმა მას და სიკვდილის მზირების წევრებს ერთგულება აღუთქვა. დართ სიდიუსმა მოლი დაიჭირა, თუმცა ალმეკმა იგი მოგვიანებით გაათავისუფლა და დაუბრუნა სიკვდილის მზირებს. უფრო მოგვიანებით, კლონთა ომების მიწურულს, ალმეკი მონაწილეობდა მანდალორის ალყაში, რომელიც ბო-კატან კრიზიმანდალორის წინააღმდეგობამ და რესპუბლიკამ ერთად, მოლის დასამარცხად და მანდალორის დასაბრუნებლად დაგეგმეს. დაივიწყა რა სრულად მშვიდობიანი მეთოდები, ალმეკმა გარ საქსონს დაავალა იერიშის განხორციელება და, მანდალორულ ჯავშანში გამოწყობილი, კატანს სანდარის სამეფო სასახლეში შეეჯახა.

ალმეკი, დამარცხებული და კვლავ გამომწყვდეული სამეფო ციხეში, მოლის ბრძანებით მოკლა გარ საქსონმა, როდესაც ყოფილ პრემიერმინისტრთან დასაკითხად შევიდნენ ბო-კატანი და ასოკა ტანო.

გამოჩენები[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement