ამბოხება არის ანიმაციური ტელესერიალ წინააღმდეგობის მეორე სეზონის მეთოთხმეტე ეპიზოდი. მისი პრემიერა გაიმართა 2020 წლის 5 იანვარს, Disney Channel-ზე.

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  1. ამბოხება. Walt Disney Television. Walt Disney Television. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: September 21, 2020.
  2. როგორც უთითებს ქრონოლოგია, ნაჩვენებია D23 Expo 2019-ზე, Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენები ვითარდება ძალის გამოღვიძებიდან ერთ წელიწადზე უფრო მცირე დროის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ძალის გამოღვიძება ვითარდება იავინის ბრძოლიდან 34 წლის შემდეგ, რაც ნიშნავს, რომ Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენების განვითარების დროა 34 იბშ. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ SWResistanceLogo.jpg ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობასადგურიდან სადგურამდე ვითარდება Star Wars: Galaxy's Edge-ამდე. ნახსენები ნაჩვენები ქრონოლოგიის თანახმად, წინააღმდეგობის ფინალი ვითარდება ძალის გამოღვიძებიდან ერთი წლის თავზე, ანუ 35 წელს. ამრიგად, ამბოხების მოვლენების განვითარების დროა 34 და 35 წლის შუალედი.
SWResistanceLogo-Dplus.png
პირველი სეზონი ძირითადი ეპიზოდები: 1–2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21
მოკლემეტრაჟიანი ეპიზოდები: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
მეორე სეზონი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18–19
ეპიზოდების ადაპტაციები ახალი ჯაშუში · სამმაგი წყვდიადი · გადარჩენილი · იეგერის საიდუმლო
კომიქსები თავგადასავლები 16 · თავგადასავლები 17
წიგნები უმცროსი ასაკის მკითხველებისთვის: შეხვდით პილოტებს
სხვა მასალა Bucket's List · კომიქსსტრიპები · Resistance Rewind · Star Wars Resistance Racer
რედ.