ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამბოხების ეპოქა: პრინცესა ლეია 1 არის პირველი გამოშვება კომიქსების ანთოლოგიური სერიიდან ვარსკვლავური ომები: ამბოხების ეპოქა. მისი ტექსტის ავტორია გრეგ პაკი. იგი გამოიცა 2019 წლის 10 აპრილს Marvel-ის მიერ. მასში უფრო დაწვრილებით არის მოთხრობილი მოვლენები სერიალ ბედისწერის ძალების ეპიზოდიდან ნადირობა ჯილდოზე.

ᲯᲘᲚᲓᲝᲖᲔ ᲛᲝᲜᲐᲓᲘᲠᲔ ᲞᲠᲘᲜᲪᲔᲡᲐ! კარბონიტში გაყინული ᲰᲐᲜ ᲡᲝᲚᲝ ᲰᲐᲢ ᲯᲐᲑᲐᲡ სასახლეშია, ხოლო ᲞᲠᲘᲜᲪᲔᲡᲐ ᲚᲔᲘᲐ ჯილდოზე მონადირე ᲑᲝᲣᲨᲘᲡ განსახიერებით ემზადება თავგანწირული გადარჩენისთვის. მაგრამ წარმატებული მისიისთვის თავისი ახალი ვინაობა უნდა დაუმტკიცოს ულმობელ ჯილდოზე მონადირე ბოსსკს! საფრთხის ქვეშ მისი სიცოცხლე და პრინციპებია და რამდენად გაბედული იქნება ლეია არამზადას გადარჩენისას? აგრეთვე ჩნდებიან ᲩᲣᲑᲐᲙᲐ და ᲚᲔᲜᲓᲝ, რომლებსაც ნამდვილი ცუდი წინათგრძნობა აქვთ!

სიუჟეტის შეჯამება[]

„ᲐᲠᲐᲛᲖᲐᲓᲐ ᲞᲠᲘᲜᲪᲔᲡᲐ“

გალაქტიკური სამოქალაქო ომი მძვინვარებს, ხოლო ამბოხებულთა ალიანსის მხრიდან გალაქტიკაში მშვიდობის და სამართლიანობის აღდგენის მამაცი მცდელობები წარუმატებელია ბოროტი გალაქტიკური იმპერიის ძალისხმევით. ალდერაანის პრინცესა ლეია ორგანა არის ამბოხების ერთ-ერთი სახელოვანი გმირი. ომგამოვლილი, იგი არის ნიჭიერი დიპლომატი, სამხედრო მეთაური და გალაქტიკაში დაჩაგრულთა იმედის სიმბოლო.

მაგრამ ახლა, სიყვარულის გამო, სხვა ვინმე უნდა გახდეს…

არამზადა....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ჭია (მხოლოდ ხსენება)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

ბმულები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: ამბოხების ეპოქა - პრინცესა ლეია (2019) #1 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. ამბოხების ეპოქა: პრინცესა ლეია 1 ვითარდება ბოუშის დაღუპვის და ჯედაის დაბრუნების შუალედში. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ მაკ კანატა ლეია ორგანას ორდ-მანტელზე უბესიჯავშნის მოპოვებაში დაეხმარა "სტარკილერის" ამოქმედებამდე 30 წლით ადრე. ამ უკანასკნელი მოვლენის თარიღი, როგორც განსაზღვრავს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 34 იბშ. ამრიგად, ორდ-მანტელზე მოვლენათა განვითარების დროს 4 იბშ. Star Wars: Card Trader-ის ბარათიდან ირკვევა, რომ ბოუში დაიღუპა ლეიას მიერ ჰან სოლოს გადარჩენამდე (რომლის დროს ორგანას ჯავშანი ეცვა). სოლოს გადარჩენის პერიოდია 4 იბშ (გალაქტიკური ატლასის თანახმად). ვინაიდან ორდ-მანტელის მოვლენებისას ბოუში ჯერ ცოცხალი იყო (რაც ჩანს ეპიზოდიდან ნადირობა ჯილდოზე), მისი დაღუპვის დროა 4 იბშ, ორდ-მანტელის და ჰან სოლოს გადარჩენის მოვლენათა შუალედი. ამრიგად, კომიქსში ამბოხების ეპოქა: პრინცესა ლეია 1 მოვლენათა განვითარების დროა 4 იბშ.
ვარსკვლავური ომები: ამბოხების ეპოქა
გმირები პრინცესა ლეია · ჰან სოლო · ლენდო კალრისიანი · ლუკ სკაიუოკერი
ბოროტები გრანდ-მოფი ტარკინი · ბობა ფეტი · ჰატი ჯაბა · დართ ვეიდერი
სპეციალური გამოშვება ხანგრძლივი თამაში · გამოცდა დაგობაზე · მოპარული სახელოვნება
კრებულები გმირები · ბოროტები · მაგარყდიანი კრებული
რედ.
Advertisement